سعودی عرب میں نئی مردم شماری 17 مارچ سے 6 اپریل تک ہو گی

سعودی عرب میں نئی مردم۔شماری سترہ مارچ سے چھ اپریل تک ہو گی۔ مردم۔شماری سے قبل عمارتوں اور مکانات کی گنتی ہو گی۔ سعودی محکمہ شماریات 2020کی۔مردم شماری میں جدید ٹیکنالوجی کا استعمال کیا جاے گا ۔

تفصیلات  کے مطابق 2020 سعودی مردم شماری کے آغاز میں ابھی 60 دن باقی ہیں۔ خاندانوں کو اپنی معلومات پیش کرنے کے لئے 17 مارچ سے لیکر 6 اپریل تک 20 دن کا وقت ہوگا۔

جنرل اتھارٹی برائے شماریات نے (جمعرات کو) یاد دہانی جاری کی کیونکہ ریاست کی آبادی ، رہائش اور اسٹیبلشمنٹ کی پانچویں عام مردم شماری کی حتمی تیاری جاری ہے۔

اگلے مرحلے میں جو 3 فروری سے 6 مارچ تک جاری رہے گا ا س میں عمارتوں، املاک کے اکائیوں اور کنبہوں کے سروے میں شامل ہے۔

اس سے قبل مردم شماری کرنے والے گھروں میں لوگوں سے ان کے اہل خانہ کے بارے میں مطلوبہ معلومات اکٹھا کرتے تھے لیکن ٹیکنالوجی میں ترقی کی بدولت ، شہری پہلی بار اس کے بجائے آن لائن مردم شماری کے فارم کو مکمل کرسکیں گے۔

2020 سعودی مردم شماری آبادی کے بارے میں ایک تازہ ترین اعداد و شمار فراہم کرے گی جو ترقیاتی پروگراموں اور منصوبوں کے ذریعہ درکار مطالعہ اور تحقیق کے منصوبے اور انجام دینے کے لئے اور سعودی ویژن 2030 کے مقاصد کے حصول میں مدد کے لئے استعمال ہوگی۔

اس سے آبادی کی خصوصیات میں تبدیلیوں کا انکشاف ہوگا، اور اعداد و شمار کا استعمال مقامی، علاقائی اور بین الاقوامی موازنہ کرنے اور مستقبل میں آبادی کے تخمینے کا جائزہ لینے اور اندازہ کرنے کے لئے کیا جائے گا۔

ابتدائی کام کے ایک حصے کے طور پر گستات نے اپنے آبادی کے ریکارڈوں اور پوسٹل پتے کو اپ ڈیٹ کیا ہے اور وہ آن لائن ایپ جس کو لوگ اپنی تفصیلات درج کرنے کے لئے استعمال کریں گے وہ ڈیزائن اور تجربہ کیا گیا ہے۔

مردم شماری کے کارکنوں کی تربیت بھی  دی جا رہی   ہے۔جمع کرنے والی معلومات اور ٹیکنالوجی کے بڑھتے ہوئے استعمال کو دیکھتے ہوئے جمع کی گئی معلومات کو ہرممکن حد تک درست ثابت کرنے کے لئے گستات نے متعدد ڈیٹا پلیٹ فارمس کو جوڑا ہے۔

یہ فارم نیشنل انفارمیشن سینٹر اور سعودی پوسٹ کے ساتھ بھی کام کر رہا ہے۔ سعودی عرب نے اپنی پہلی سرکاری مردم شماری 1974 میں کی ، دوسری 1992 میں تیسری 2004 میں اور چوتھی 2010 میں۔ آخری مردم شماری کے مطابق، مملکت کی آبادی 27،136،977 تھی۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.