پی سی بی کا بڑا اعلان، انڈر 13 اور 16 ٹورنامنٹس معطل

image

پی سی بی نے انڈر 13 اور انڈر 16 ٹورنامنٹس کے انعقاد کو معطل کردیا۔

تفصیلات کے مطابق پی سی بی نے انڈر 13 اور انڈر 16 ٹورنامنٹس کے انعقاد کو معطل کرنے کا اعلان کیا ہے۔ پی سی بی عہدیدار کا کہنا تھا کہ معطلی کی وجہ زائد العمر کھلاڑیوں کا ٹورنامنٹس میں شرکت کرنا ہے۔

انھوں نے کہا کہ ٹورنامنٹس پی سی بی کے پاتھ ویز پروگرام کا انتہائی اہم جزوہیں۔ صرف مستحق کھلاڑیوں کا موقع دیا جائے گا تو ان ٹورنامنٹس کی ساکھ کو بچایا جا سکتا ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ اس ضمن میں کھلاڑیوں کی بون ایج ٹیسٹنگ کا مرحلہ وار سلسلہ شروع کیا گیا تھا جس کا تیسرا راؤنڈ جلد شروع ہوگا۔

زائد العمر کھلاڑیوں کی شرکت اس ٹیسٹ کے بعد ممکن نہیں ہو سکے گی۔ تاہم ان کھلاڑیوں کو اپیل کے لئے 2 روز کا وقت دیا جائے گا۔ درست برتھ سرٹفیکیٹ اور متعلقہ دستاویزات جمع کروانے کے آپشنز بھی دیے جائیں گے۔

علاوہ ازیں کھلاڑیوں کو اس عمل کے دوران کراچی اور ملتان میں ہی رکھا جائے گا جہاں پی سی بی کے مقرر کردہ کوچز کے زیر نگرانی کھلاڑی ٹریننگ جاری رکھ سکیں گے۔

Square Adsence 300X250


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
کھیلوں کی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.