ٹویٹر نے فیس بک کا مشہور زمانہ فیچر نقل کرلیا

ٹویٹر نے فیس بک کا مشہور زمانہ فیچر نقل کرلیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق فیس بک ایموجی ری ایکشنز فیچراب ٹوئٹر میں بھی متعارف کروا دیا گیا ہے۔

Say more with new emoji reactions for Direct Messages!

To add a reaction, click the ❤️➕ icon that appears when you hover over the message on web or double tap the message on mobile and select an emoji from the pop-up.

For more about DM reactions: https://t.co/sdMumGDBYl https://t.co/QxMVmGt8eY

— Twitter Support (@TwitterSupport) January 22, 2020

ری ایکشنز فیچرکے لیے ڈائریکٹ میسجز میں چیٹ ونڈو میں ہارٹ پلس کا بٹن کا اضافہ کیا گیا ہے جس پر کلک کرنے پر صارفین کے سامنے 7 ایموجی ری ایکشنز کا مینیو پوپ اپ ونڈو میں کھل جاتا ہے۔

یاد رہے ایمی ری ایکشنز کو ٹیکسٹ یا میڈیا میسجز میں ایڈ کیا جاسکتا ہے۔

ان ایموجیز میں کرائی، لول، سرپرائز، سیڈ، ہارٹ، فلیم، تھمب اپ اور تھمب ڈاﺅن شامل ہیں۔

6 ماہ سے غیر حاضر ٹوئٹر صارفین کے اکاونٹس ہوں گے ڈیلیٹ

دلچسپ بات یہ کے اب  ٹوئٹر صارفین اسمائیلی فیس کی بجائے ٹوئٹر ہارٹ کو استعمال کرسکیں گے۔

ٹوئٹر نے یہ فیچر کافی تاخیر سے متعارف کرایا ہے حالانکہ ایپل کے آئی میسج اور فیس بک میسنجر میں ایموجی ری ایکشنز کافی عرصے سے موجود ہیں۔

واضح رہے کہ یہ فیچر جمعرات سے ڈیسک ٹاپ، اینڈرائیڈ اور آئی او ایس ورژنز میں متعارف ہونا شروع ہوا ہے اور آئندہ چند روز تک تمام صارفین کو دستیاب ہوگا۔

گزشتہ ماہ قبل مائیکرو بلاگنگ کی ویب سائٹ  ٹوئٹرنےصارفین کوآئندہ ماہ 11 دسمبر تک کی مہلت دی تھی 6 ماہ سےغیرفعال اورجعلی اکاؤنٹس کو بند کرنے کا اعلان کردیا تھا۔

ٹویٹر کی جانب سے جاری کردہ اعلامیے میں  کہا گیا تھا کہ جو اکاؤنٹس گزشتہ 6 ماہ سے زیر استعمال نہیں انہیں گیارہ دسمبر کے بعد بند کردیا جائے گا۔

انتظامیہ کی جانب سے وضاحت کی گئی تھی کہ وہ اکاؤنٹس جنہیں چھ مہینوں کے دوران ایک بار بھی لاگ ان نہیں کیا گیا یا جن اکاؤنٹس کے مالکان انتقال کرچکے انہیں پہلے مرحلے میں بند کیا جائے گا۔

اعلامیے کے مطابق صارفین کی پرائیوسی کے پیش نظر کمپنی نے یہ فیصلہ کیا تا کہ استعمال کنندگان کا اعترماد مزید بڑھایا جائے اور پلیٹ فارم کی اہمت کو اجاگر کیا جائے۔

ٹویٹر کے ترجمان کا کہنا تھا کہ مانیٹرنگ کے بعد جو آئی ڈیز گزشتہ 6 ماہ سے زیر استعمال نہیں انہیں ڈورمنٹ (غیرضروری) اکاؤنٹس کی فہرست میں شامل کرلیا گیاہے  اور 11 دسمبر کی رات 12 بجے سے انہیں بلاک کرنے کا سلسلہ شروع ہوجائے گا۔

انتظامیہ نے اعلان کیا تھا کہ سب سے پہلے امریکا سے تعلق رکھنے والے غیر متحرک اکاؤنٹس بند کیے جائیں گے اور نشاندہی کے علاوہ غیرضروری اکاؤنٹس رکھنے والے صارفین کو ایک سال کی مہلت دی جائے گی اور پھر جعلی اکاؤنٹس کو بند کردیا جائے گا۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.