پنک بال ٹیسٹ میچ میں اضافے سے انگلینڈ کو فائدہ ہو گا، مچل جانسن

image

تفصیلات کے مطابق کورونا وائرس کے نئے ویرئینٹ اومیکرون کے خطرے کے پیش نظر ایشز سیریزکے شیڈول میں تبدیلی کا امکان ظاہر کیا گیا ہے۔

بین الاقوامی میڈیا کی خبروں کے مطابق آسٹریلین کرکٹ بورڈ کے حکام ایشز سیریز کے پانچویں ٹیسٹ کو پنک بال ٹیسٹ میچ میں تبدیل کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔

اس ممکنہ تبدیلی کے حوالے سے سابق فاسٹ باؤلر مچل جانسن کا کہنا ہے کہ اس تبدیلی کا زیادہ فائدہ انگلینڈ کی کرکٹ ٹیم کو ہو گا۔

مچل جانسن کا کہنا ہے کہ پنک بال ٹیسٹ کے حوالے کافی فکر مند ہوں اور یہ ایشز سیریز ماضی کی ایشز سیریز سے مختلف ہوگی۔

مچل جانسن نے کہا کہ انگلش فاسٹ باؤلرز روایتی طور پر آسٹریلین ساختہ کوکا بورا گیند سے اچھی باؤلنگ نہیں کرتے، اور کوکا بورا کی سرخ گیند سوئنگ بھی کم ہوتی ہے۔ جبکہ پنک بال میں سوئنگ کی صلاحیت زیادہ ہے۔

مچل جانسن کے مطابق اگر سیریز کے دوران ایک اور ٹیسٹ میچ پنک بال ٹیسٹ میں تبدیل کیا گیا تو یہ انگلش باؤلرز کے لئے سنہری موقع ہو گا کہ اپنی صلاحیتوں کا بھرپور اظہار کر سکیں۔

سابق فاسٹ باؤلرنے کہا کہ ماضی میں آسٹریلیا نے کھیلے جانے تمام 8 پنک بال ٹیسٹ میچز میں فتوحات حاصل کی ہیں مگر اس مرتبہ انگلینڈ کو ایج حاصل ہے۔

مچل جانسن کے مطابق میلبورن اور سڈنی میں انگلینڈ کا آسٹریلیا کے خلاف ریکارڈ بہت اچھا ہے۔ اس لئے مجھے لگتا ہے کہ اس مرتبہ ایشز سیریز کے نتائج کافی دلچسپ ہوں گے۔

Square Adsence 300X250


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
کھیلوں کی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.