وزیراعظم کی عوام کو مہنگی بجلی کا متبادل سولر دینے کی ہدایت

image

اسلام آباد: وزیراعظم میاں شہباز شریف نے ملک میں درآمدی ایندھن سے مہنگی بجلی کے بجائے عوام الناس کو متبادل کے طور پر سولر دینے کی ہدایت کی ہے۔

ہم نیوز کے مطابق انہوں نے یہ ہدایت اپنی زیر صدارت منعقدہ اعلیٰ سطحی اجلاس میں دی جس میں وفاقی وزرا اور مشیران سمیت دیگر متعلقہ حکام نے شرکت کی۔

پاکستان مسلم لیگ (ن) کے مرکزی صدر میاں شہباز شریف نے منعقدہ اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ سولر ائیزیشن سے مہنگے درآمدی ایندھن کا بل کم ہو گا اور کم لاگت کی ماحول دوست بجلی پیدا ہو گی۔ انہوں ںے واضح طور پر ہدایت دی کہ صارفین کو سولر سسٹم کی فراہمی کے دوران بلوچستان کو خصوصی ترجیح دی جائے۔

اعلیٰ سطحی اجلاس سے کی صدارت کرتے ہوئے وزیراعظم میاں شہباز شریف نے ہدایت کی کہ بجلی منصوبوں کی تعمیر میں تعطل پر انکوائری کمیشن کی رپورٹ پیش کی جائے۔

وزیراعظم نے یہ ہدایت بھی کی کہ بجلی بلوں میں فیول پرائس ایڈ جسٹمنٹ کی مد میں وصول رقم کی تفصیلی رپورٹ پیش کی جائے۔

بجلی سبسڈی والے علاقوں کو سولر انرجی پر منتقل کرنے کا فیصلہ

ہم نیوز کے مطابق میاں شہباز شریف نے اعلیٰ سطحی اجلاس میں کہا کہ نیازی حکومت کی آلٹرنیٹ انرجی پالیسی کے بعد اس شعبے میں سرمایہ کاری نہ آئی۔


News Source   News Source Text

مزید خبریں
تازہ ترین خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.