ہر شہری کا بنیادی حق ہے کہ اسے محمکوں کی معلومات تک رسائی ہو، گورنر پنجاب

image

گورنر پنجاب انجنیئر بلیغ الرحمان نے کہا ہے کہ حکومت نے اطلاعات تک رسائی کا قانون بنا کر اطلاعات کو عام کرنے کا جو کام کیا ہے وہ قابل تحسین ہے۔ اب ہر شخص جس شعبے سے چاہے انفارمیشن دستاویز ات کی شکل میں حاصل کر سکتا ہے۔۔

اطلاعات تک رسائی کے عالمی دن کےحوالے سے گورنر ہاوس لاہور میں تقریب ہوئی۔ پنجاب انفارمیشن کمیشن اور نجی تنظیم کے تعاون سے رائٹ ٹو انفارمیشن چیمپین ایوارڈ دو ہزار بائیس کا انعقاد کیا گیا جس میں زندگی کے مختلف شعبوں سے تعلق رکھنے والی شخصیات، یونیورسٹیز کے وائس چانسلر، پروفیسرز اور سیئنِر صحافیوں نے شرکت کی۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے گورنر پنجاب انجنیئر بلیغ الرحمن کا کہنا تھا اطلاعات تک رسائی کے قانون کے تحت شہری جس شعبے سے چاہے انفارمیشن دستاویز ات کی شکل میں حاصل کر سکتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ ہر شہری کا بنیادی حق ہے کہ اسے محمکوں کی معلومات تک رسائی ہو۔ تقریب میں مختلف شعبہ ہائے زندگی میں بہترین انفارمیشن کے حوالے سے کارکردگی پر ایوارڈ سے نوازا گیا۔


News Source   News Source Text

مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.