ابوظہبی میں داخل ہونے کے لیے بڑی شرط عائد

image
ابوظہبی میں داخل ہونے والوں کے لیے بڑی شرط عائد کردی گئی۔

 متحدہ عرب امارات میں کورونا وائرس کے نئے ویرینٹ اومیکرون کے پھیلاؤ کے پیش نظر ابوظہبی نے اپنی ریاست میں آنے والے پر نئی شرط عائد کردی جس کے تحت تمام لوگوں کو کورونا کی بوسٹر شاٹ لگانا ضروری ہے اور اس کا ثبوت بھی ابوظہبی حکام کو فراہم کرنا ہوگی۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر جاری ہونے والے پیغام میں کہا گیا کہ ابو ظہبی میں رہنے والے تمام افراد کو کورونا ویکسین کی تمام خوراکیں لازمی لگانا ہوں گی اور اس میں بوسٹر شارٹس بھی شامل ہیں اور اس کے علاوہ انہیں گرین پاس کی حیثیت برقرار رکھنے کے لیے کورونا کی منفی رپورٹ دکھانا لازمی ہوگی۔

UPDATE:

Booster doses for all types of vaccinations are required. Make sure to book yours now if it’s been 6 months since you completed your vaccination to maintain the Green Pass. #Alhosn

— Al Hosn App (@AlHosnApp) January 16, 2022

رپورٹ میں بتایا گیا کہ ہیلتھ ایپ میں اب ایسے افراد جنھوں نے کورونا ویکسین کی دونوں خوراکیں مکمل کر لی ہیں اور 6 ماہ کا عرصہ گزر چکا ہے انھیں بوٹسر ڈوز لینا ضروری ہے ورنہ انھیں مکمل طور پر ویکسین شدہ نہیں سمجھا جائے گا۔

حکام نے بتایا کہ رواں ہفتے ویک اینڈ پر جن لوگوں نے بوسٹر ڈوز نہیں لگوائی تھی انہیں واپس بھیج دیا گیا اور ان سے مطالبہ کیا گیا کہ وہ اپنا ایک اور ’پی سی آر‘ ٹیسٹ کروائیں تاکہ انہیں ابوظہبی میں داخلے کی اجازت دی جاسکے اور یہ نیا قانون صرف ان لوگوں کے لیے بنایا گیا ہے جنہوں نے کورونا کی دونوں ویکسین تو لگوائی ہیں لیکن بوسٹر ڈوز نہیں لگائی۔

Square Adsence 300X250

News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
تازہ ترین خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.