یورپی ایوی ایشن سیفٹی ایجنسی کا پی آئی اے پر پابندی ہٹانے سے انکار

image

یورپی ایوی ایشن سیفٹی ایجنسی نے اکاؤ آڈٹ کے باوجود پی آئی اے کی یورپ کے لئے پروازوں پر پابندیاں ختم نہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

پی آئی اے نے یورپی ممالک کے لیے عائد پابندیوں کے خاتمے کے لیے یورپی یونین ایوی ایشن سیفٹی ایجنسی کو خط لکھا تھا جس جواب قومی ایئر لائن کو مل گیا ہے۔

اپنے جوابی خط میں یورپی ایوی ایشن سیفٹی ایجنسی نے اکاؤ آڈٹ کے باوجود پی آئی اے کی یورپ کے لئے پروازوں پر پابندیاں ختم نہ کرنے سے آگاہ کیا ہے۔

مزید پڑھیے: یورپی یونین کی پی آئی اے پر پابندی ختم ہونے کا امکان

خط میں یورپی یونین ایوی ایشن سیفٹی ایجنسی کا کہنا تھا کہ عالمی ہوابازی کی تنظیم اکاؤ کے آڈٹ کا یورپی روٹ پر پابندی سےکوئی تعلق نہیں، ایاسا اکاؤ آڈٹ کے بعد بھی سول ایوی ایشن کی کارکردگی کاجائزہ لےگی۔

جوابی خط میں کہا گیا ہے کہ پی آئی اے سے پابندی ہٹانے کے لئے ایاسا سول ایوی ایشن کا آڈٹ کرائے گی، جس کے بعد ہی یورپی روٹ کی پابندیاں ختم کرنےکا حتمی فیصلہ کیا جائے۔

یورپی یونین ایوی ایشن سیفٹی ایجنسی کا کہنا ہے کہ پیشہ ورانہ لائسنس سے متعلق ایاساحکام کی تحقیقات جاری ہیں لیکن کورونا کے باعث ایاسا عملےکی سفری سرگرمیاں محدود ہیں، کورونا صورت حال بہتر ہوتے ہی آڈٹ کرایا جائے گا۔

واضح رہے کہ یورپی یونین ائیر سیفٹی ایجنسی نے 2020 سے پاکستان انٹرنیشل ایئر لائنز (پی آئی اے) کے یورپین ممالک کے لیے فضائی آپریشن کے اجازت نامے کو معطل کر رکھا ہے۔

Square Adsence 300X250


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.