Faakih Name Meaning in Bengali

Faakih is a Muslim Boy name and it is Urdu originated name with multiple meanings. Faakih name meaning in Bengali is ডানাবিশিষ্ট, রসাত্মক, একটি ছাহাবী যিনি বদর যুদ্ধে অংশ নেন নাম. Faakih name meaning in Bengali, popularity and rank stands at and lucky number for Faakih is 1.

Faakih Bengali Meaning
Name Faakih
Gender Boy
Meaning Finny, humorous, Name of a Sahabi who took part in the battle of Badr
Origin Urdu
Lucky # 1 ?
নাম Faakih
লিঙ্গ ছেলে
অর্থ ডানাবিশিষ্ট, রসাত্মক, একটি ছাহাবী যিনি বদর যুদ্ধে অংশ নেন নাম
আদি উর্দু
ভাগ্যবান সংখ্যা 1 ?
Faakih Name Meaning in English
আরো অনুরূপ নাম
Bengali Boy Names Starting with F
অন্যান্য ভাষায় অর্থ

Faakih বাংলায় অর্থ

বাংলা Faakih নাম অর্থ - নামের অর্থ সফল বা বিজয়ী নির্দিষ্ট করে. এই ছেলে নাম. শিকড় এবং নামের উৎপত্তি আরবি ভাষা সঙ্গে সংযুক্ত করা হয়. নামের অর্থ ভাল হয় এবং পিতা বা মাতা তাদের নবজাত শিশুর মেয়ে Faakih নাম দিতে পারেন. এমনকি আপনি বেশী যারা শীঘ্রই বাবা হতে যাচ্ছি এই নাম সুপারিশ করতে পারেন. HamariWeb নাম এবং বাবা যিনি অনন্য নাম এবং তাদের নবজাত শিশুর জন্য তার অর্থ খোঁজার জন্য তাদের অর্থ প্রদান করে. musulman ছেলেরা ও মেয়েরা নাম ডিকশনারি এবং সহ ভাগ্যবান সংখ্যা Faakih মানে কী দিয়ে বাংলা অর্থ.

What is the meaning of Faakih in Bengali?

The Meaning of Faakih in Bengali is ডানাবিশিষ্ট, রসাত্মক, একটি ছাহাবী যিনি বদর যুদ্ধে অংশ নেন নাম Finny, humorous, Name of a Sahabi who took part in the battle of Badr.

What are the lucky numbers for the name Faakih?

The lucky numbers associated with the name Faakih are 1.

Which origin does the name Faakih come from?

The name Faakih has its origins in Urdu culture, specifically from Bengali. It is a popular name in Muslim communities and carries a spiritual and cultural significance.

Faakih জনপ্রিয় বাংলা নাম
Review & Comment

Hollle l amafaizan ali

  • faizanali, bhera
captcha