ایلس ویلز 4 روزہ دورے پر پاکستان پہنچ گئی

امریکی پرنسپل ڈپٹی اسسٹنٹ سیکریٹری ایلس ویلز ایلس ویلز  4 روزہ دورے پر پاکستان پہنچ گئی ہیں۔

ذرائع کے مطابق امریکی پرنسپل ڈپٹی اسسٹنٹ سیکریٹری ایلس ویلز سری لنکا اور بھارت کے دورے کے بعد اسلام آباد پہنچی تو ایلس ویلز اور ان کے وفد کا استقبال کیا گیا ، استقبال کرنے والوں میں دفتر خارجہ حکام اور  امریکی سفارت خانے کے حکام بھی شامل تھے ۔

 ذرائع کا کہنا ہے کہ امریکی پرنسپل ڈپٹی اسسٹنٹ سیکریٹری 22 جنوری تک پاکستان میں چار روز قیام کریں گی اور  4 روزہ دورے کے دوران وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی سمیت سینئر حکومتی حکام اور سول سوسائٹی کے نمائندگان سے ملاقاتیں کریں گی جبکہ وزیراعظم عمران خان اور مسلح افواج کے سربراہ قمر جاوید باجوہ سے بھی ملاقاتیں متوقع ہیں ۔

 ذرائع کا  یہ بھی کہنا ہے کہ امریکی پرنسپل ڈپٹی اسسٹنٹ سیکریٹری  پاکستانی حکام سے پاک امریکہ تعلقات میں بہتری,  افغانستان میں قیام امن و مفاہمتی عمل  جبکہ باہمی اور علاقائی تحفظات کے معاملات پر بات چیت کی جائے گی۔

ایلس ویلز 4 روزہ دورہ پر پاکستان آئیں گی

 ذرائع کا کہنا تھا کہ امریکی پرنسپل ڈپٹی اسسٹنٹ سیکریٹری  حالیہ ایران امریکاکشیدگی اور افغانستان میں جاری مفاہمتی عمل اور امریکہ و طالبان مذاکرات کے حوالے سے بھی پاکستانی حکام سے بات چیت کریں گی۔

 ذرائع کا مزید کہنا تھا کہ ایلس ویلز کی جانب سے امریکہ کی پاکستان کو فوجی امداد و فوجی تعلیم و تربیت  کے معاملات بھی زیر غور آنے کا امکان ہے جبکہ امریکی پرنسپل ڈپٹی اسسٹنٹ سیکریٹری حالیہ ایران امریکہ کشیدگی اور افغانستان میں جااری مفاہمتی عمل و امریکہ-طالبان مذاکرات کے حوالے سے بھی پاکستانی حکام سے تبادلہ خیال  کریں گی۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.