عامربھائی آپ توکراچی کےبیٹےتھے!

پی ایس ایل سیزن 5 کے انعقاد پرشائقین کرکٹ فیورمیں مبتلا ہیں، اور کھیل کا یہ بخار سر چڑھ کر بول رہا ہے۔ ایسے میں ایونٹ سے جڑی ہرخبرانٹرنیٹ پرچھائی ہوئی ہے، دوسری جانب سوشل میڈیا پرمیگا ایونٹ سے جڑی ہلکی پھلکی چھیڑ چھاڑ بھی جاری ہے۔

گزشتہ روز معروف ٹی وی شخصیت اور قومی اسمبلی کے ممبرعامر لیاقت کی جانب سے اہم اعلان کیا گیا جس کودیکھ کرسوشل میڈیا صارفین حیرت اور تذبذب کا شکار ہوگئے۔

جیسا کہ ہم جانتے ہیں کہ برانڈ ایمبسیڈر کسی ٹیم کے حوصلے بلند کرنے اور ان کی مارکیٹنگ مہم چلاتا ہے اور ان کو زیادہ سےزیادہ مقبول بنانے میں بھی اہم ترین کردار ادا کرتا ہیں۔

عامرلیاقت نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پرٹویٹ کے ذریعے جب یہ خبر شئیر کی کہ وہ پی ایس ایل ٹیم اسلام آبادیونائٹیڈ کےبرانڈ ایمبسیڈر ہیں تو لوگوں کی جانب سے ملے جلے ردعمل کا اظہار کیا گیا۔

#IslamabadUnited ⁦@IslamabadUnited⁩ pic.twitter.com/6S2okLwlcf

— Aamir Liaquat Husain (@AamirLiaquat) February 20, 2020

کراچی سے تعلق رکھنے معروف ٹی وی میزبان اور ایم این اے عامر لیاقت کو پی ایس ایل اسلام آباد فرنچائز کی نمائندگی کرنے کے لئے منتخب کیا گیا ہے، لیکن یہ بات لوگوں کی سمجھ سے باہر ہے کہ ایسا کیوں ہوا؟

پی ایس ایل کے پچھلے ایڈیشن میں اسلام آباد کی ٹیم کی فرنچائز نے فواد خان ، علی ظفر، اور مومنہ مستحسن سمیت کئی اداکاروں کو بطور برانڈ ایمبیسیڈر منتخب کیاگیا تھا۔تاہم اس باراسلام آباد یونائیٹڈ نے لوگوں کویہ سوچنے پر مجبور کردیا ہے کہ آخر اس فیصلے سے ٹیم کا کیا فائدہ ہوگا جس پر سوشل میڈیا صارفین بھی مختلف تبصرے کررہے ہیں۔

ایک صارف نے یہ دلچسپ خبر کے بعد ٹویٹ کرتے ہوئے لکھا کہ اگر یہ شخص اسلام آباد یونائٹیڈ کو سپورٹ کر رہا ہے تو پھر ہماری طرف سے بائیکاٹ ہی سمجھیں۔جبکہ ایک صارف کا کہناتھا کہ ’عامر بھائی آپ تو کراچی کے بیٹے تھے‘۔

نور نامی ایک صارف نے لکھاکہ ’کراچی میں رہ کر کراچی کے ساتھ دھوکہ بہت غلط بات ہے عامر بھائی‘۔

Islamabad United went from having Ali zafar & Fawad Khan as Ambassadors to Amir liaquat, literally brown girl behaviour who after dating hot boys ends up with phopho ka beta.

— Ayeshay (@champagne_lassi) February 20, 2020


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.