کرونا وائرس کی ویکسین جلد تیار کی جا سکتی ہے: ٹرمپ

صدر ٹرمپ نے کہا ہے کہ کرونا وائرس کی ویکسین جلد تیار کی جا سکتی ہے۔ لیکن اس کے کلینکل ٹرائل شروع ہونے میں وقت لگ سکتا ہے۔

انہوں نے وائٹ ہاوس کی ایک میڈیا بریفنگ میں کہا کہ امریکی حکومت امریکی عوام کو کرونا وائرس کی صورتحال سے لمحہ لمحہ باخبر رکھے گی۔

صدر ٹرمپ نے کرونا وائرس پر قابو پانے کی کوششوں کا کام نائب صدر مائیک پینس کے حوالے کیا ہے، جو ڈاکٹروں، سائینسدانوں کی اس ٹیم کے ساتھ کام کریں گے، جو کرونا وائرس پر قابو پانے پر کام کر رہی ہے

ٹرمپ نے یہ بھی کہا کہ وہ کرونا وائرس پر قابو پانے کے لئے فنڈز میں اضافے پر ڈیمو کریٹک پارٹی کے اراکین کے ساتھ کام کرنے کو تیار ہیں۔

انہوں نے کہا کہ وہ سمجھتے ہیں کہ 2.5 ارب ڈالر کی رقم وائرس پر قابو پانے کے لئے کافی ہوگی، لیکن ڈیمو کریٹک اراکین مزید رقم مختص کرنا چاہتے ہیں۔ ہم اس کے لئے تیار ہیں۔

انہوں نے کہا کہ کرونا وائرس کی ویکسین تیار کی جا رہی ہے، لیکن اس کے کلینکل ٹرائل شروع ہونے میں چند ماہ جبکہ ویکسین کی دستیابی میں ایک سال لگ سکتا ہے۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.