روس اگلے سال جنوری میں حملہ کر دے گا ، یوکرینی وزیر دفاع کا خدشہ

image

بین الاقوامی میڈیا رپورٹس کے مطابق یوکرینی وزیردفاع  نے خدشہ ظاہر کیا ہے کہ جنوری میں روسی افواج یوکرین پر حملہ کر دیں گی۔

یوکرین کی سرحد ‏پر روسی فوجیوں کی تعداد 94 ہزار سے تجاوز کر گئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ روسی افواج کا بڑی تعداد میں یوکرینی سرحد پر جمع ہونا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ یوکرین اسے اکسائے اور وہ حملہ کر دے لیکن یوکرین ایسا نہیں کرے گا، لیکن اگر روس نے حملہ کیا تو بھرپور جواب دیا جائے گا۔

انہوں نے مزید کہا کہ یوکرین ہمیشہ ہمسایہ ممالک کے ساتھ دوستانہ تعلقات رکھنے کا خواہش مند ہے اور مسلئے کا سیاسی اور سفارتی حل میں زیادہ دلچسپی رکھتا ہے۔

روس کے صدر ولادی میر پیوٹن نے مغربی مماک کو خبردار کیا ہے کہ وہ مقررہ حدود کو عبور کرنے کی غلطی نہ کریں ورنہ خوفناک جنگ مسلط کر دی جائے گی۔

نیٹو کے سیکریٹری جنرل جیز نے یوکرین میں روسی فوج کی موجودگی اور مداخلت کا الزام عائد کیا تھا۔ اُن کا ‏کہنا تھا کہ ’ہم نے حالیہ ہفتوں کے دوران یوکرین میں روسی فوج بڑی تعداد میں دیکھی، یہ تشویشناک بات ہے ‏کیونکہ اگر روس نے روش ترک نہ کی تو صورت حال اور تعلقات خراب ہوسکتے ہیں‘۔

روسی صدر نے اس الزام پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ ’ایک طرف تو یوکرین کے ساتھ معاملات اختتام کی جانب ‏بڑھ رہے ہیں تو دوسری جانب مغربی ممالک بیلا روس اور پولینڈ مہاجرین کے لیے سرحدیں بند کر کے دباؤ ‏بڑھانے کی کوشش کررہا ہے‘۔

Square Adsence 300X250


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
عالمی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.