جاپانی ارب پتی بین الاقوامی خلائی اسٹیشن کے لئے زمین روانہ

image

جاپانی ارب پتی جس نے فیشن ڈیزائنگ اور دیگر مصنوعات سے بے تحاشہ دولت کمائی اب وہ بین الاقوامی خلائی اسٹیشن میں بارہ دن گزاریں گے۔

یاسوکا میزاوا کو بچپن سے ہی خلا کے سفر کا شوق تھا اوروہ جاپان میں فیشن انڈسٹری کے ایک بہت بڑے ماہر اور تاجرکے طور پر مانے جاتے ہیں۔ اس خلائی سفر کے دوران وہ اس مشن کی فلم بندی کریں گے، تاہم وہ روس کے سویوس خلائی جہاز کے بدولت بدھ کو بین الاقوامی خلائی اسٹیشن کی طرف روانہ ہوگئے۔

انہوں نے اس سفر سے ایک دن قبل ایک پریس کانفرنس میں ایک اس سفر کی تفصیلات سے آگاہ کرتے ہو ئے کہا کہ میں زمین کو خلا سے دیکھنے کا خواشمند ہوں اور اپنی بے وزنی کی کیفت میں جہاں کشش ثقل نہیں ہوتی اپنے وجود کا احساس کرنا چاہتا ہوں میں اس سفر کے اندر بہت سارے ذاتی مقاصد بھی رکھتا ہوں میں یہ جاننا چاہتا ہوں یہ سفر مجھے کس طرح تبدیل کرتا ہے، اور خلائی پرواز کے بعد میری زندگی پر کیا اثرات مرتب ہوتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق یاسوکا میزاوا اپنے پروڈیوسر یوزوہیرانواور روسی خلاباز الیگزینڈر مسور کین کے ساتھ  روس کے سویوس ایم ایس 20 راکٹ کے ذریعے خلا کی جانب روانہ ہوئے،جہاں وہ بارہ دن گزاریں گے۔تاہم ابھی یہ معلوم نہیں ہوسکا کہ خلا کے اس سفرکے لئے انہوں نے کتنی رقم ادا کی ہے۔

Square Adsence 300X250


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
سائنس اور ٹیکنالوجی
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.