سعودی فرماں روا شاہ سلمان غم سے نڈھال، پاکستان کی تعزیت

صدر ڈاکٹر عارف علوی اور وزیر اعظم عمران خان نے  بھائی شہزادہ متیب بن عبد العزیز السعود کے انتقال پر سعودی عرب کی سلطنت کے دو مقدس مساجد کے محافظ سعودی فرماں روا شاہ سلمان سے ہمدردی اور تعزیت کا اظہار کیا ہے۔

بدھ کے روز دفتر خارجہ سے جاری ایک پریس ریلیز میں ، اپنے الگ الگ پیغامات میں ، صدر اور وزیر اعظم نے شہزادہ متیب بن عبد العزیز آل سعود کے انتقال پر دکھ اور افسوس کا اظہار کیا اور مرحوم کی روح کے ایصال ثواب کے لئے بھی دعا کی کہ آلسعود خاندان کے لئے صبر و تحمل اور طاقت ہے۔

یاد رہے کہ سعودی عرب کے فرماں روا شاہ سلمان بن عبدالعزیز کے بھائی شہزادہ متعب بن عبدالعزیز انتقال کرگئے۔ سعودی پریس کے ایک جاری کردہ بیان کے حوالے سے بتایا کہ شہزادہ متعب بن عبدالعزیز کا انتقال 88 برس کی عمر میں ہوا۔

شاہی خاندان کافرزندہولناک حادثےمیں جاں بحقان کے انتقال کا باضابطہ اعلان سعودی عرب کی رائل کورٹ کی جانب سے کیا گیا اور بتایا گیا کہ سعودی فرماں روا کے بھائی کا انتقال 2 دسمبر (پیر) کو ہوا۔

رائل کورٹ نے یہ بھی اعلان کیا کہ شہزادہ متعب بن عبدالعزیز کی نماز جنازہ ریاض میں امام ترکی مسجد میں ادا کی گئی جبکہ آج (منگل کو) مکہ میں بھی مسجد الحرام میں بعد نماز عشا ان کی نماز جنازہ ادا کی جائے گی۔ علاوہ ازیں ایس پی اے نے رپورٹ کیا کہ یو اے ای کے سپریم کونسل کے رکن اور رولر آف ال ایراح شیخ حماد بن محمد الشرقی نے شہزادہ متعب بن عبدالعزیز کے انتقال پر خادمین حرمین شریفین شاہ سلمان بن عبدالعزیز سے اظہار تعزیت کیا۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.