اسلام آباد: اقتصادی رابطہ کمیٹی کا ہنگامی اجلاس طلب

اسلام آباد: قتصادی رابطہ کمیٹی (ای سی سی) کا ہنگامی اجلاس کل طلب کرلیا گیا ہے۔ اجلاس کی صدارت وفاقی مشیر خزانہ ڈاکٹر عبدالحفیظ شیخ کریں گے۔

ہم نیوز کو اس ضمن میں انتہائی ذمہ دار ذرائع نے بتایا ہے کہ ای سی سی کے اجلاس میں چھ نکاتی ایجنڈے پرغورہوگا۔ ذرائع کے مطابق اجلاس میں ملک کے اندر موجود گندم کے ذخائر کا جائزہ لیا جائے گا اور آٹے کے بحران سے پیدا شدہ صورتحال پر غور کیا جائے گا۔

ذرائع کے مطابق ای سی سی میں کپاس کے بیج پر پانچ فیصد سیلز ٹیکس ختم کرنے اورنیشنل بک فاؤنڈیشن کو ٹیکنیکل گرانٹ دینے پر فیصلہ ھوگا۔

وفاقی مشیرخزانہ ڈاکٹر عبدالحفیظ شیخ کی زیر صدارت منعقدہ اجلاس میں وزارت تعلیم کے لیے 46 کروڑ کی گرانٹ اور وزارت انفارمیشن ٹیکنالوجی کے لیے سپلیمنٹری گرانٹس پر غورکیا جائے گا۔

ہم نیوز کو ذمہ دار ذرائع نے بتایا کہ لاہور گارمینٹس سٹی کمپنی کی ترقی کے لیے حاصل کیے گئے قرضے کو گرانٹ میں تبدیل کرنے کا فیصلہ  ہوگا۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.