سعودی عرب کو ’انسانی تہذیبوں کا گہوارہ‘ قرار دے دیا گیا

روم میں ایک بڑی نمائش میں بتایا گیا  کہ سعودی عرب گذشتہ پانچ برسوں میں آثار قدیمہ کی تحقیق کے شعبے میں سرفہرست آگیا ہے۔

سعودی کمیشن برائے سیاحت اور قومی ثقافتی ورثہ میں آثار قدیمہ کی تحقیق و مطالعات کے ڈائریکٹر جنرل عبد اللہ الزہرانی نے  سعودی عرب میں قدیم نوادرات کے شاہکار” کے نمائش کے موقع پر خطاب کر تے ہوئے کہا کہ  اس سال مملکت میں 44 بین الاقوامی آثار قدیمہ کے مشن انجام دیئے گئے ہیں۔

اس حیران کن نمائش کا افتتاح سعودی وزیر ثقافت بدر بن عبد اللہ بن فرحان اور اطالوی وزیر ثقافتی ورثہ اور سرگرمیاں ڈاریو فرانسسچینی نے کیا۔ا س موقع پر الزہرانی کا کہنا تھا کہ مملکت “آثار قدیمہ کے انکشافات کے لحاظ سے ایک جدید ترین ملک بن گیا ہے۔

خوشخبری ۔ سعودی عرب نے بڑا اعلان کر دیا“انہوں نے کہا ، “مقامی اور بین الاقوامی مشنوں کی حالیہ دریافتوں سے مملکت کی تاریخی حیثیت اور ثقافتی گہرائی کو انسانی تہذیبوں کے آغاز کے گہوارے پر روشنی ڈالی گئی ہے۔”انہوں نے کہا کہ آثار قدیمہ کی دریافتیں “مملکت کی مہذب جہت کو ابھارتی ہیں”۔

“سعودی عرب جس مذہبی ، سیاسی ، معاشی اور ثقافتی قد سے لطف اندوز ہے وہ اپنے طویل ثقافتی ورثے کی توسیع ہے، اس کے علاوہ مشرق اور مغرب کے مابین ثقافتی باہمی رابطے کے ایک اہم جغرافیائی مقام کے علاوہ اس نے بین الاقوامی سطح پر ایک جلسہ گاہ بنا دیا ہے۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.