معروف اداکارہ ماہرہ خان کی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئیں

عالمی شہرت یافتہ پاکستانی اداکارہ اورماڈل ماہرہ خان کی ویڈیو سوشل میڈیا پرتصاویر وائرل ہوگئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ماہرہ خان کی میکسیکو کے ساحل پر بنائی گئی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئیں۔

ماہرہ آج کل میکسیکو کی سیاحت میں مصروف ہیں ،اور انہوں نے اپنے مداحوں کے ساتھ وہا ں کی تصاویر بھی شیئر کیں جو سوشل پر وائرل ہوچکی ہیں۔

اداکارہ ماہرہ خان نے سماجی رابطی کی ویب سائٹ انسٹا گرام اکاونٹ پر میکسیکن ریاست کوئنتاناروکی انتہائی خوبصورت تصاویر کو شیئر کیا تو ہزاروں افراد نے ان کی تصاویر کو پسند کیااوران کے لباس اور اسٹائل کی تعریف کی۔

View this post on Instagram

A post shared by Mahira Khan (@mahirahkhan) on Jan 15, 2020 at 11:53pm PST

خایل رہے کہ ماہرہ نے میکسیکن ساحل اور دیواروں پر بنے فن پاروں کو بھی بذریعہ تصاویر اپنے مداحوں تک پہنچایا اور میکسیکن ثقافت کی خوبصورتی کی تعریف کی۔

اس قبل ماہرہ خان کی ایک ویڈیو تیزی سے سوشل میڈیا پروائرل ہوئی تھی  جس میں اداکارہ اپنے مداحوں کودلہن بننے کے مختلف انداز بتاتی ہوئی نظر آرہی تھی۔

ماہرہ خان کے ساتھ ویڈیو میں اداکارہ فائزہ سلیم بھی موجود تھی اور ان دونوں نے ویڈیو میں دلہنوں کے مختلف انداز بتائے تھے۔

دلہنوں کے مختلف انداز پر بنائی گئی ویڈیو کو بہت لوگوں نے پسند کیا تھا کیونکہ یہ ویڈیو مذاح سے بھرپور تھی جو سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہو گئی تھی۔

ماہرہ خان ایشیاکی پرکشش ترین خواتین کی فہرست میں شامل

اداکارہ ویڈیو میں ایسی دلہن بھی بنی جو مغربی انداز مین اپنی شادی کرنے کی خواہش مند تھی۔

یاد رہے کہ اس موقع پر ماہرہ خان نے کہا تھا کہ وہ شاہ رخ نامی دلہے سے شادی کررہی ہیں اور اپنی بارات پر وہ سائیکل میں بیٹھ کر انٹری کریں گی۔

اس ویڈیو میں دونوں اداکاروں نے مختلف قسم کی دلہنوں کا بتایا تھا کے کس کس قسم کی دلہن ہوتی ہیں ، بہت سے ایسی دلہن ہوتی ہے جنہیں اپنی شادی کی کوئی پروا نہیں ہوتی جبکہ کچھ ایسی ہوتی ہے جو اپنی شادی کے معاملے میں بہت جزباتی ہوتی ہے۔

دوسری جانب اداکارہ نے اپنے ڈرامے ‘ہمسفر’ کے مشہور ڈائیلاگ ‘ممی آپ یہ کیا کہہ رہی ہیں؟’ کو بھی مزاحیہ انداز میں پیش کیا تھا۔

واضح رہے کہ ایشیا کی 50  پرکشش خواتین میں اداکارہ ماہرہ خان چوتھے نمبر پر جبکہ اداکارہ مہوش حیات نویں نمبر پر جگہ بنانے میں کامیاب ہوئی تھی۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.