علی ظفر کی طنزیہ ویڈیو کا ہدف کیا علی عظمت ہیں؟

ویب ڈیسک — 

پاکستان کے معروف گلوکار علی ظفر کی ایک ویڈیو سامنے آئی ہے جس میں وہ شرارتی انداز میں مسکراتے ہوئے کسی پر طنز کر رہے ہیں۔ ویڈیو میں انہوں نے کسی کا نام تو نہیں لیا البتہ ایسا محسوس ہوتا ہے کہ وہ گلوکار علی عظمت کو جواب دے رہے ہیں۔

علی ظفر نے پی ایس ایل کے دوسرے ایڈیشن کا ترانہ "اب کھیل جمے گا" گایا تھا جسے خاصی پذیرائی حاصل ہوئی تھی۔ پی ایس فائیو کا نغمہ "تیار ہو" علی عظمت کے ساتھ دیگر فن کاروں نے مل کر گایا جسے سوشل میڈیا پر کچھ لوگوں نے کافی تنقید کا نشانہ بنایا۔

پی ایس ایل فائیو کا نغمہ سامنے آنے کے بعد کئی کرکٹ شائقین نے سوشل میڈیا پر علی ظفر کا نغمہ دوبارہ شیئر کیا تھا۔

جمعرات کو کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم میں پی ایس ایل کی افتتاحی تقریب منعقد ہوئی جس میں بد انتظامی بھی دکھائی دی۔ افتتاحی تقریب پر سوشل میڈیا پر بھی خاصی تنقید کی گئی تھی۔ گلوکار علی عظمت بھی اس تقریب میں شریک تھے اور انہوں نے پرفارم بھی کیا۔ لیکن ان کا نغمہ پورا ہونے سے پہلے ہی بند کر دیا گیا۔

تقریب کے بعد علی عظمت نے ایک مقامی ٹی وی چینل "اے آر وائی نیوز" کے ایک شو میں انٹرویو دیتے ہوئے بد انتظامی پر ناراضگی کا بھی اظہار کیا تھا۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.