شوہرکو زبردستی راکھی بندھوانے پر نوبیاہتا دلہن نےجان دیدی

image

ٹنڈو الہیار میں پسند کی شادی کرنے والی دلہن کی 10 روز میں ہی علیحدگی کروانے اور لڑکے کو اس کا بھائی بنانے پر دل گرفتہ ہوکر لڑکی نے اپنی جان دے دی۔

پولیس کے مطابق ٹنڈو الہیار ميں مذکورہ لڑکی نے 8 نومبر کو پسند کی شادی کی جس سے اس کے گھر والے خوش نہیں تھے۔ انہوں نے لڑکی کو اپنے شریک حیات کو راکھی باندھنے پر مجبور کیا اور اس کی طلاق کروادی۔ اس صورتحال سے دلگیر ہو کر لڑکی نے 20 نومبر کو خود اپنی جان لے لی۔

متعلقہ ڈی ایس پی کا کہنا ہے کہ لڑکی پر دباؤ ڈال کر دونوں کو بہن بھائی بنوادیا گیا جس پر مجبور ہوکر لڑکے نے اسے طلاق دے دی اور یہ بات لڑکی کی خودکشی کی وجہ بنی۔

لڑکی کے چچا نے سماء کو بتایا کہ لڑکی کی ماں سے لڑائی ہوئی جس پر اس نے وہ سنگين قدم اٹھايا۔ تاہم پولیس کا کہنا ہے کہ تفتیش کے بعد اصل حقائق سامنے آئے جن کے تحت گھر والوں کی طرف سے ایسے حالات پیدا کیے گئے جو لڑکی کی موت کا سبب بنے۔

ميٹرک کی طالبہ نے تقریباً اپنی ہی عمر کے لڑکے سے 8 نومبر کوحیدرآباد کی عدالت میں پسند کی شادی کی تھی۔ پولیس نے انکوائری رپورٹ سیشن کورٹ ٹنڈو الہ یار میں جمع کروادی۔ کيس پر 2 دسمبر کو سماعت ہوگی۔


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
پاکستان کی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.