ٹیکس جمع کرانے والوں کو اب سیلفی بھی جمع کرانی ہوگی

image

امریکا کے ٹیکس دہندگان کو اس موسم گرما سے انٹرنل ریوینیو سروس (IRS) کے ٹولز اور ایپلیکیشنز تک رسائی کے لیے اپنی ویڈیو سیلفی جمع کرانی ہوگی۔

موبائل ڈیوائس سے سیلفی لی جائے گی اور پھر اس کو ID.me پر اپلوڈ کردیا جائے گا۔ یہ ایک تھرڈ پارٹی شناخت کی تصدیق کرنے والی کمپنی ہے  جو اپنا فیشل ری کاگنیشن استعمال کرتے ہوئے افراد کی تصدیق کرے گی۔

تصدیق ہونے کے بعد ٹیکس دہندہ کو ان کا حکومتی شناختی کارڈ نمبر اور بلز کی کاپیاں اپ لوڈ کرنے کا کہا جائے گا۔

صارفین ID.me پر لاگ اِن ہوئے بغیر IRSبنیادی معلومات تک رسائی حاصل کر سکیں گے لیکن منفرد سائن ان کے لیے ایسا لازمی ہوگا۔

تاہم، ٹیکس فائل کرنے کے لیے اس عمل کی ضرورت نہیں ہوگی۔

ایجنسی نے ایک بیان میں کہا کہ آئی آر ایس نے زور دیا ہے کہ ٹیکس دہندہ گان اپنے ٹیکس کی ادائیگی سیلفی یا تھرڈ پارٹی آئیڈینٹیٹی ویریفیکیشن کمپنی کو کوئی معلومات دیے بغیر کر سکتے ہیں۔

مزید یہ بھی کہا کہ ٹیکس ادائیگیاں بینک اکاؤنٹ، کریڈٹ یا کسی دوسرے ذریعے سے بغیر فیشل ری کاگنیشن ٹیکنالوجی کا استعمال کیے یا اکاؤنٹ رجسٹر کرائے بغیر کی جاسکتی ہیں۔

ID.me ، جس کا کہنا ہے کہ یہ ایک محفوظ عمل ہے، نے ٹیکس دہندہ کی شناخت کی تصدیق کے لیے استعمال کیا جانے والا سافٹ ویئر وہی ہے جو اسمارٹ فون میں استعمال کیا جاتا ہے۔

اس اعلان کا مقصد دھوکا دہی سے بچنا اور لاگ اِن پروسیس کو آسان بنانا ہے۔

لیکن متعدد صارفین نے سروس کے استعمال میں مسائل رپورٹ کیے ہیں جس میں وباء کے دوران ان کے بے روزگاری بینیفِٹس میں مہینوں کی تاخیر ہے کیوں کہ ان کی شناخت کی تصدیق نہیں ہوسکی تھی۔

Square Adsence 300X250


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
سائنس اور ٹیکنالوجی
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.