اسٹیل ملز کو چلانے کے لیے ملک کے مفاد میں فیصلے کرنا ہونگے، حماد اظہر

وفاقی وزیر حماد اظہر نےاسٹیل ملز کے حوالے سے کہا کہ اگر اس ادارے کو ٹھیک کرنا ہے تو سیاست سے بالا تر ہو کر فیصلے کریں کیونکہ اب ضروری ہے کہ اسٹیل ملز کو چلانے کے لیے ملک کے مفاد میں فیصلے کرنا ہونگے۔

حماد اظہر نے بتایا کہ ہم اسٹیل ملز چلانے کے لیے اقدامات کر رہے ہیں اسے بند نہیں کرنا چاہتے لیکن اسٹیل ملز چلانے کے لیے ایک ارب ڈالر چاہیے ۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ اسٹیل ملز کو خریدنے کے لیے بارہ پارٹیوں نے خطوط لکھے ہیں جس میں سے چھ پارٹیوں نے اسٹیل ملز کا وزٹ کیا اور دو یا تین لوگ سسیریس ہیں ۔

پانچ پانچ سال دنیا میں کہیں بھی بند ادارے کو تنخواہ نہیں دی جاتی ہے لیکن پاکستان دے رہا ہے جس کے 35 کروڑ ماہانہ تنخواہ اور دس کروڑ دوسرے اخرجات ماہانہ ہیں اور نو ہزار لوگوں کو بیس ارب سالانہ دے رہے ہیں ۔

انہوں نے بتایا کہ اسٹیل ملز میں مرمت ہونی ہے اور اسٹیل ملز میں ملازمین بھی چاہیں چلانے کے لیے کیونکہ اسٹیل ملز اب ایک ہاؤسنگ سوسائٹی کے طور پر کام کر رہی ہے۔حماد اظہر

وفاقی وزیر حماد اظہر نے بتایا کہ اسٹیل مل کو اس سے پہلے بھی مشکلات کا شکار ہوئی ہے اور اس کا حل بھی نکالا گیا تھا۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

46