پی ایس ایل میں عثمان قادر کی سرپرائز ڈلیوری کیا ہوگی؟

image

حال ہی میں  پشاور زلمی کے عثمان قادر پی ایس ایل 7 کے لیے بالکل تیار دکھائی دے رہے ہیں، انھوں نے اس سال غیر معمولی کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کا اعلان کیا ہے۔

عثمان قادر نے کہا کہ  عمران طاہر کے ساتھ ڈریسنگ روم شیئر کرنا میرے لیے ایک نعمت تھا، انھوں نے مجھے کئی ٹپس دی اور میں نے خود کو بہتر بنانے کے لیے ان پر کام کیا ہے، اب وقت آگیا ہے کہ میں نے جنوبی افریقہ سے جو کچھ سیکھا ہے اسے لاگو کروں۔

انہوں نے کہا کہ وہاب ریاض اور شعیب ملک میری حمایت کر رہے ہیں اور میں اس سیزن میں زلمی کو ادائیگی کرتے ہوئے اپنے تجربے میں مزید اضافہ کرنے کے لیے پر امید ہوں۔

عثمان قادر نے کہا کہ یہاں تک کہ اگر میں نے اپنی نظریں ٹاپ باؤلر بننے پر لگائیں، مجھے اس کے لیے زیادہ سے زیادہ میچ کھیلنے کی ضرورت ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ میں اپنے والد کے نقش قدم پر چلنے کی کوشش کرتا ہوں لیکن میں ان جیسا بولر کبھی نہیں بن سکتا، وہ ایک لیجنڈ تھے لیکن مجھے یقین ہے کہ اگر میں اس کے آدھے حصے کو لاگو کرنے کے قابل بھی ہوں تو بھی میں ایک بہتر کھلاڑی بن جاؤں گا۔

ان کا کہنا تھا کہ میرے والد مجھے بتاتے تھے کہ اگر میں بلے باز کو پزل کرنا چاہتا ہوں، تو مجھے بولنگ کے بیچ میں اپنے ایکشن کو درست کرنا ہوگا۔

عثمان قادر نے مزید کہا کہ ایک چیز جو میں نے سیکھی ہے وہ یہ ہے کہ اگر آپ اپنی لڑائی کو ترک نہیں کرتے ہیں تو آپ بالآخر وہی حاصل کر لیتے ہیں جس کے لیے آپ چاہتے ہیں۔

Square Adsence 300X250


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
کھیلوں کی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.