سگریٹ نوشی کے بعد نیکوٹین کے اخراج میں مدد گار غذائیں

image
نشہ کسی بھی صورت میں ہو صحت کے لئے نقصان کا باعث بنتا ہے یہ جاننے کے باوجود نشہ ہر معاشرے میں تیزی سے بڑھ رہا ہے خصوصی طور بچے اور نوجوان افراد اس لت کا زیادہ شکار ہے بد قسمتی سے اس کے بارے جتنی آگاہی بڑھ رہی ہے اسی تناسب سے اس کے استعمال میں اضافہ دیکھا جارہا ہے۔

نشہ کی وجہ کوئی بھی ہو لیکن اس کے مضر اثرات سے بچانے کی راہ ضرور موجود ہوتی ہے۔ یہاں جس نشے کا ذکر کیا جارہا ہے وہ ہے سگریٹ نوشی، سگریٹ پینے والا شخص صرف ایک سگریٹ پینے کے نتیجےمیں 4000 سے زیادہ مضرصحت کیمیکل جسم میں داخل کرتا ہے جس میں   نیکوٹین سب سے مہلک ثابت ہوتا ہے۔

 اس کی وجہ یہ ہے کہ جب سگریٹ نوشی کی وجہ سے نیکوٹین جسم میں داخل ہوتا ہے تو دماغ اس کا عادی ہوجاتا ہے اور اس طرح اس کی طلب ہونے لگتی ہے اور یوں انسان نشہ کا عادی بن جاتا ہے۔ اس طرح یہ عادت وقت کے ساتھ مزید پختہ ہونے لگتی ہے اورجسم میں کئی دائمی بیماریوں کا خطرہ بھی بڑھ جاتاہے۔

اگر کوئی سگریٹ نوشی کی عادت کو ترک کرنا چاہتا ہے تو ماہرین اسے بتدریج کم کرنے کا مشورہ دیتے ہیں اور نیکوٹین ڈیٹوکسیفیکیشن کا عمل اس صورت میں مؤثرثابت ہوتا ہے اس طرح یہ طریقہ بنا کسی مشکل اور تکلیف کے اس عادت سے سے چھٹکارے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

قدرت نے پھلوں کو جہاں غذائیت اور صحت سے بھرپور بنایا ہے وہیں ان میں مختلف نشہ سے نجات اور بیماریوں سے تحفظ کے لئے بھی ایسے خواص رکھے ہیں جن کو غذا میں شامل رکھنے سے آپ جسم کوکئی طرح کے مضر کیمیکل سے پاک کرسکتے ہیں۔

آج یہاں پر اسی طرح کی چند غذاؤں کا ذکر کیا جارہا ہے جو سگریٹ نوشی کے نتیجے میں جسم میں داخل ہونے والے نیکوٹین کے اخراج کو یقینی بناکر اس عادت سے نجات میں مدد فراہم کر سکتے ہیں۔

خالص نارنگی کا رس

جسم سے نیکوٹین صاف کرنے کے لئے نارنگی کا رس انتہائی مؤثراور کار آمد گھریلونسخہ ہے۔  خاص کر ایسے افراد جو سگریٹ نوشی سے تائب ہوکراسے فوری ترک کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔ یہ نشے کو ترک کرنے کی صورت میں پیدا ہونے والی علامات کوکم کرنے کی صلاحیت رکھتاہے اس کی سب سے خاص بات یہ ہے کہ یہ نیکوٹین کو فوری جسم سے خارج نہیں کرتا بلکہ بتدریج اسے کم کرکے اس لت سے نجات دلادیتا ہے۔ نارنگی کا رس سگریٹ چھوڑنے والی ادویات کی نسبت زیادہ کار آمد ہے۔

بروکولی(شاخ گوبھی)

سپر فوڈ میں شامل اس سبزی کو غذا میں شامل رکھنے سے جسم میں نیکوٹین کی سطح کو آسانی سے کم کیا جاسکتا ہے یہ سبز پتوں والی سبزی وٹامن بی 5 اور سی بھرپور ہوتی ہوتی ہے جوتمباکونوشی کے نتیجے میں ضائع ہونے والے وٹامن سی کودوبارہ بحال کر دیتی ہے تحقیق کے مطابق وٹامن سی ایک اینٹی آکسیڈینٹ ہے جو جسم میں داخل ہونے والے فری رڈیکلزاور زہریلے کیمیکلز سے تحفظ فراہم کرتا ہے اس طرح آپ اندرونی طورپر صحت مند رہتے ہیں۔

گاجر کا رس

سگریٹ نوشی کے نتیجے میں جب نیکوٹین جسم میں داخل ہوتی ہے تو یہ سانس کے ذریعے دماغ اور خون کے نظام میں داخل ہوسکتی ہے اور تین دن تک جسم موجود رہ کرجلد کے ساتھ کئی اعضاء کے نقصان کا باعث بن سکتی ہے لیکن ان منفی اثرات سے تحفظ کے لئے گاجر کا رس موجود ہے اس میں موجود اہم غذائی اجزاء جیسے وٹامن اے، سی، کے اور بی جو جسم سے نیکوٹین کے اخراج میں مؤثر ثابت ہوتے ہیں۔

پانی

پانی ہی زندگی ہے یہ جسم کے تمام اعضاء کے افعال کی بہتر انجام دہی کو نہ صرف یقینی بناتا ہے بلکہ جسم سے تمام قسم کی نقصان دہ ادویات اور کیمیکلز کو خارج کرنے میں بھی اہم کردار ادا کرتا ہے نیکوٹین ان میں سے ایک ہے۔ روزانہ 8 گلاس پانی پینا جسم کو نیکوٹٰن سے پاک کرنے مدد فراہم کرے گا۔ اگر سادہ پانی پینا مشکل ہوتو اس میں لیموں کا رس یا دیگر پھلوں کو شامل کیا جاسکتا ہے کیونکہ اس طرح یہ جسم کے زہریلے مادوں کو باہر کرنے میں اور بھی مؤثر ثابت ہوگا۔

مزید پڑھیں3 hours agoجسم کے کن حصوں کو ہیٹ ویو کے دوران سورج کی گرمی سے بچانا سب سے زیادہ ضروری ہے؟

ہیٹ ویو کے دوران ہم اکثر احتیاطی تدابیر کے دوران جسم کے...

3 hours agoصرف 47 دن میں تیار ہونے والی چکن ہماری صحت کیلئے کتنی نقصان دہ ہے؟

دنیا بھر میں چکن کھانے کا رجحان زیادہ ہے جس کی وجہ...

1 day agoگرمی دانوں کو کیسے دور بھگائیں؟ جانیئے 3 آسان طریقے

گرمی کے موسم میں بچوں سمیت بڑوں کو بھی گرمی دانوں کا...

1 day agoخبردار! ان غذائی اشیاء کو کبھی فریج میں نہ رکھیں

کچھ چیزیں ایسی ہیں جنہیں فریج میں رکھنا انہیں خراب رکھنے کے...

1 day agoسوزش اور دردکش ادویہ ، درد کو مزید بڑھا سکتی ہے

سائنسدانوں نے کہا ہے کہ درد کش اور سوزش (انفلیمیشن) کم کرنے...

2 days agoٹماٹر اسکن وائٹنگ فیشل: رنگ گورا کریں اور داغ دھبے دور بھگائیں

گرمی سے جلد کی رنگت خراب ہوجاتی ہے اور کبھی کبھی کالے...

تازہ ترین نیوز پڑہنے کے لیے ڈاؤن لوڈ کریں بول نیوزایپ

General Rectangle – 300×250

News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
تازہ ترین خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.