سنیتا مارشل نے کیا اپنے شو ہر سے متعلق اہم انکشاف

پاکستان کی نامور اداکارہ و ماڈل سنیتا مارشل نے انکشاف کیا کہ ان کے شوہر اداکار حسن احمد کو کئی سال قبل اغوا کرلیا گیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق سنیتا مارشل نے اپنے حالیہ انٹرویو میں بتایا کہ ان کے شو ہر حسن احمد کو جو اداکار بھی ہیں، 35 روز کے لیے نامعلوم افراد نے اغوا کرلیا تھا اور جب وہ گھر واپس پہنچے تو ذہنی طور پر کافی متاثر ہوچکے تھے۔

اس واقعے کو یاد کرتے ہوئے سنیتا مارشل کی آنکھیں نم بھی ہو گئی تاہم انھوں نے کہا کہ بیٹے کی پہلی سالگرہ ہم نے 19 مارچ کو منائی اور 21 مارچ کی رات کسی نے حسن کو اغوا کرلیا، 35 دنوں تک حسن اغوا رہے، اغوا کاروں نے مجھ سے رابطہ کیا، تاوان کا انتظام کیا گیا، میں سی پی ایل سی سے بھی رابطے میں رہی، پہلے دن سے سب نے میری مدد کی، جب میرا دوست تاوان کی ادائیگی کے لیے گیا تو سی پی ایل سی والے اس کے ساتھ گئے تھے۔

ما ڈل نے بتا یا کہ وہ وقت اور رات بہت مشکل تھی، لیکن آخر کار تاوان دینے کے بعد حسن گھر واپس آئے لیکن ذہنی طور پر وہ بہت پریشان ہوچکے تھے۔

سنیتا ما رشل نے مزید بتا یا کہ حسن جب گھر کے باہر پہنچا تو اسے یقین نہیں آرہا تھا کہ کیوں کہ اسے تو ایسا محسوس ہورہا تھا کہ اسے مار کر کس نالے میں پھینک دیا جائے گا۔

سنیتا مارشل نے یہ بھی انکشاف کیا کہ شادی کے آغاز میں حسن کیریئر کے حوالے سے بھی خاصے پریشان رہے، اس وقت بھی انہوں نے ہر طرح سے اپنے شوہر کو سپورٹ کیا۔

واضح رہے کہ سنیتا مارشل نے اپنے کیریئر کا آغاز ماڈلنگ سے کیا، 2007 میں انہوں نے ‘سہانا’ نامی ڈرامے کے ساتھ ٹیلی ویژن پر ڈیبیو کیا۔

سنیتا ‘میرا سائیں’، ‘قید تنہائی’ اور ‘کتنی گرہیں باقی ہیں’ جیسے ڈراموں میں کام کرکے اپنا لو ہا منوا چکی ہیں۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.