کشمیر کاز اور کشمیری عوام کی ہر سطح پر حمایت جاری رکھیں گے، آرمی چیف

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کا کہنا ہے کہ کشمیر کاز اور کشمیری عوام کی ہر سطح پر حمایت جاری رکھیں گے۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق آزاد جموں و کشمیر کے صدر سردار مسعود خان نے جی ایچ کیو راولپنڈی کا دورہ کیا اور آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے ملاقات کی۔

ملاقات میں باہمی دلچسپی  کے امور بالخصوص لائن آف کنٹرول (ایل اوسی) کی صورتحال اور مقبوضہ کشمیر کی صورتحال پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا۔

اس موقع پر پاک فوج کے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ نے ایک بار پھر عزم کا اعادہ کیا ہے کہ پاک فوج کشمیر کاز اور کشمیری عوام کی ہر سطح پر حمایت جاری رکھے گی۔

واضح رہے کہ اس سے قبل جنرل قمر جاوید باجوہ نے   پاک فوج  کی جانب سے ہاکی کے فروغ اور ترویج  کے لیے ایوب نیشنل پارک راولپنڈی میں بنائے گئے  ایک بین الاقوامی معیار  کے آسٹرو ٹرف ہاکی اسٹیڈیم کا افتتاح کیا تھا۔

ترجمان پاک فوج کا کہنا ہے قومی کھیل ہاکی کے فروغ کے لیے سہولیات کی فراہمی کی غرض سے بین الاقوامی معیار کا آسٹروٹرف اسٹیڈیم ایوب نیشنل پارک راولپنڈی میں تیار کیا گیا ہے۔

بھارتی آرمی چیف کا بیان معمول کی ہرزہ سرائی ہے، ترجمان پاک فوجآئی ایس پی آر کے مطابق اسٹیڈیم کی تیاری کے لیے ماڑی پیٹرولیم کمپنی اور آرمی ہیریٹیج فاونڈیشن نے مشترکہ تعاون کیا ہے۔

اسٹیڈیم کی افتتاحی تقریب کے مہمان خصوصی  آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ تھے۔

ترجمان پاک فوج کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے پاکستان گرین اور پاکستان وائٹ کے مابین اس اسٹیڈیم  میں کھیلا جانے والا افتتاحی ہاکی میچ بھی دیکھا۔

اس موقع پر آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے قومی کھیل کی بحالی کے لیے ماڑی پیٹرولیم کمپنی کے اقدامات کو سراہا۔

خیال رہے کہ قومی کھیل ہاکی  کے فروغ کے لیے خاطر خواہ اقدامات نہ کیے جانےکے سبب یہ کھیل زوال کا شکار ہے  تاہم اس طرح کے اقدامات نوجوانوں کو اس کھیل کی جانب رغبت دلانے میں اہم کردار ادا کریں گے۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.