شادی کے بعد پہلا ویلنٹائن ڈے، یاسر حسین کا اقرا عزیز کیلیے خاص تحفہ

پاکستانی شوبز انڈسٹری سے تعلق رکھنے والی ہر دلعزیز جوڑی اقرا عزیز اور یاسر حسین ہمیشہ کچھ نہ کچھ ایسا ضرور کرتے ہیں جس سے ان کے مداح ان پر پیار نچھاور کرنے پر مجبور ہو جاتے ہیں۔

ویلنٹائن ڈے تو ویسے بھی پیار بانٹنے کا دن ہے سو اس دن کی مناسبت سے اداکار نے ایک بار پھر اپنی اہلیہ کو خوش کرنے اور سرپرائز دینے کی ٹھانی۔

یاسر حسین نے اپنی اہلیہ کو ویلنٹائن ڈے پر تحفہ دیا جس کے بارے میں اپنے مداحین کو بتانے کے لیے اداکارہ نے فوٹو اور ویڈیو شیئرنگ ایپلیکیشن (ایپ) انسٹاگرام کا سہارا لیا۔

 

View this post on Instagram

 

My Husband gifted me a new phone and i just can’t stop making weird slomo videos😂🥰 #slomogonewrong . . P.S. I LOVE YOU😉 @yasir.hussain131

A post shared by IQRA AZIZ HUSSAIN🇵🇰 (@iiqraaziz) on Feb 13, 2020 at 4:50am PST

اقرا عزیز نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر ایک سلو موشن ویڈیو شیئر کی جس کے ساتھ انہوں نے لکھا کہ ’میرے شوہر نے مجھے موبائل تحفے میں دیا ہے اور اب میں اس سے سلو موشن میں عجیب و غریب ویڈیوز بنانے سے صبر نہیں کر پا رہی‘۔

یہ بھی پڑھیں: 

اداکارہ نے اس تحریر کے ساتھ پیش ٹیگ دیا کہ ’سلو موشن غلط ہو گیا‘۔

تحریر کے اختتام پہ ہم ٹی وی کے ڈرامہ سیریل رانجھا رانجھا کر دی سے شہرت کا عروج حاصل کرنے والی اقرا عزیز نے اپنے شوہر سے محبت کا اظہار کرتے ہوئے لکھا کہ یاسر میں آپ سے بہت پیار کرتی ہوں۔

یہ بھی پڑھیں: 

قبل ازیں اداکارہ اقرا عزیز نے یاسر حسین کی ان کے لیے کھانا بنانے کی ویڈیو بھی سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کی تھی اور اپنے شوہر کو بہترین باورچی قرار دیا تھا۔

 

View this post on Instagram

 

Don’t miss it👯‍♀️ . LINK IN BIO🎫

A post shared by IQRA AZIZ HUSSAIN🇵🇰 (@iiqraaziz) on Jan 24, 2020 at 1:46am PST

یاسر حسین نے اقرا کے لیے ان کی پسندیدہ ڈش پلاؤ بنایا تھا جسے اقرا نے پیار کے پلاؤ کا نام دیا تھا۔

خیال رہے کہ اقرا عزیز اور یاسر حسین دسمبر 2019 میں رشتہ ازدواج سے منسلک ہوئے تھے اور انہوں نے سری لنکا میں ہنی مون منایا تھا۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.