پیٹرول کی قیمت میں اضافے کا اعلان مجھے ٹی وی پر نہیں کرنا تھا، وزیر خزانہ

image

اسلام آباد: وفاقی وزیر خزانہ مفتاح اسماعیل نے کہا ہے کہ پیٹرول کی قیمت میں اضافے کا اعلان مجھے ٹی وی پر آ کر نہیں کرنا چاہیے تھا۔

وزیر خزانہ مفتاح اسماعیل نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر لکھا کہ مجھے کل شام پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کا اعلان کرنے ٹی وی پر نہیں جانا تھا بلکہ یہ اعلان میرے ایک اور ساتھی نے کرنا تھا۔

انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم نے فیصلہ کیا کہ مصدق ملک اور مجھے ہی پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کا اعلان کرنا چاہیے۔

I was not supposed to go on tv last evening to announce this. Another colleague was supposed to do this. But PM sahib decided that Musadik Malik and I should do that.

— Miftah Ismail (@MiftahIsmail)

واضح رہے کہ اس سے قبل پریس بریفنگ میں وزیر خزانہ نے کہا تھا کہ عمران خان نے آئی ایم ایف سے معاہدہ توڑ کر ملک کا 233 ارب روپے کا نقصان کیا۔ پی ٹی آئی حکومت کے معاہدے کے مطابق اس وقت پیٹرول کی قیمت موجودہ قیمت سے بھی 70 روپے زیادہ ہوتی مگر ابھی 5 اور 10 روپے پیٹرولیم لیوی لگائی ہے۔


News Source   News Source Text

مزید خبریں
تازہ ترین خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.