شاہ سلمان کی سیکورٹی اداروں کو امریکا کے ساتھ تعاون کی ہدایات

سعودی فرماں روا شاہ سلمان بن عبدالعزیز نے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ سے ٹیلیفون پر رابطہ کر کے فلوریڈا میں پیش آنے والے واقعے پر گہرے دکھ اور افسوس کا اظہار کیا۔

جمعے کے روز فلوریڈا میں امریکی نیول بیس میں زیر تربیت ایک سعودی عسکری طالب علم نے فائرنگ کر کے متعدد امریکیوں کو ہلاک اور زخمی کر دیا۔

شاہ سلمان نے ٹرمپ کو اور مرنے والوں کے اہل خانہ کو تعزیت پیش کی اور زخمیوں کے جلد صحت یاب ہونے کے لیے اپنی نیک تمناؤں کا اظہار کیا۔ سعودی فرماں روا نے باور کرایا کہ یہ شنیع جرم کسی طور بھی سعودی عوام کی نمائندگی نہیں کرتا جو اپنے دلوں میں امریکی عوام کے لیے احترام کا جذبہ رکھتے ہیں۔

شاہ سلمان نے ٹرمپ سے بات چیت میں واضح کیا کہ سعودی عرب اس موقع پر امریکا کے ساتھ کھڑا ہے  اور سعودی سیکورٹی اداروں کو ہدایات جاری کر دی گئی ہیں کہ وہ اس افسوس ناک واقعے کی وجوہات جاننے میں مددگار معلومات تک پہنچنے کے واسطے متعلقہ امریکی اداروں کے ساتھ تعاون کریں۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.