آرمی چیف کا کبڈی ورلڈ کپ 2020 جیتنے پرپاکستانی ٹیم کو مبارکباد

آرمی چیف جنرل قمرباجوہ نے کبڈی ورلڈ کپ 2020 جیتنے پرپاکستان ٹیم کو مبارکباد پیش کی۔

 تفصیلات کے مطابق ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل بابر افتخار نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے ایک پیغام میں کہا کہ آرمی چیف جنرل قمرباجوہ نے کبڈی ورلڈ کپ 2020 جیتنے پرپاکستان ٹیم کو مبارکباد پیش کرتے ہوئے کہا کہ دونوں  ٹیموں نے عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

آرمی چیف جنرل قمرباجوہ نے کہا کہ دونوں ٹیمیں عمدہ کارکردگی دکھانے پر مبارکباد کی مستحق ہیں۔

 یاد رہے کہ ورلڈکپ میں پاکستان بھارت کو شکست دے کر پہلی مرتبہ کبڈی کا عالمی چیمپئن بن گیا تھا ۔

 سپورٹس بورڈ پنجاب اور کبڈی فیڈریشن پاکستان کے باہمی تعاون سے جاری کبڈی ورلڈ کپ2020ء کے فائنل میں پاکستان نے بھارت کو شکست دیدی۔

پاکستان بھارت کو شکست دے کر کبڈی کا عالمی چمپئن بن گیا

پنجاب اسٹیڈیم لاہور میں کھیلا جانے والا کبڈی لمحہ بہ لمحہ سنسنی خیز رہا، تاہم فتح کا تاج پاکستان کے سر پر سج گیا ، میچ کے پہلے ہاف میں بھارتی کھلاڑیوں نے بہترین داؤ پیج لگاتے ہوئے قومی ٹیم کے پہلوانوں کو قابو کیا جبکہ دوسرے ہاف میں قومی پہلوانوں نے شاندار کم بیک کرتے ہوئے بھارتی پہلوانوں کو ایک نہ چلنے دی۔

میچ کے اختتامی لمحات میں بھارتی ٹیم نے ایک پوائنٹ پر تنازع کھڑا کردیا تاہم اعصاب شکن مقابلے میں قومی پہلوانوں نے روایتی حریف بھارت کو 41 کے مقابلے میں 43 پوائنٹس سے شکست دے دی اور اس فتح کے ساتھ ہی پاکستان پہلی مرتبہ کبڈی کا عالمی چیمپئن بھی بن گیاتھا۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.