چین: ایک ہزار سے زائد ارب پتی افراد کا پہلا ملک بن گیا

بیجنگ: چین ایک ہزار سے زائد ارب پتی افراد والا دنیا کا پہلا ملک بن گیا ہے۔ یہ دعویٰ عالمی میگزی نے اپنی جاری کردہ تازہ رپورٹ میں کیا ہے۔

عالمی میگزین ہورن کی جانب سے جاری کردہ نئی فہرست کے مطابق چین میں اس وقت 1058 افراد ایسے ہیں جن کی دولت ایک ارب امریکی ڈالرز سے زائد ہے۔

میگزین رپورٹ کے مطابق امریکہ کے ساتھ تجارتی جنگ کے باوجود چین میں ارب پتی افراد کی تعداد میں اضافہ ہوا ہے۔ چین نے ارب پتی افراد کے مقابلے میں امریکہ، بھارت اور جرمنی سمیت دیگر تمام ممالک کو پیچھے چھوڑ دیا۔

اعداد و شمار کے مطابق چین میں ایک سال کے دوران ارب پتی افراد کی تعداد میں 259 اضافہ ریکارڈ کیا گیا ہے جب کہ ارب پتی افراد کی دولت میں 3500 ارب ڈالر کا اضافہ ہوا ہے۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے اپنےدور صدارت میں کتنی دولت کمائی؟

عالمی سطح پر موجودہ سال کی جاری کردہ نئی فہرست کے مطابق 412 نئے ارب پتی افراد کا اندراج کیا گیا ہے۔ ان افراد کے اندراج کے بعد دنیا میں ارب پتی افراد کی کی کل تعداد 3 ہزار 22 تک پہنچ گئی ہے۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

296