منیب بٹ وزیراعظم اورکابینہ کے لندن جانے پرکیوں معترض؟

image

گزشتہ ماہ بلاول بھٹو زرداری کے وزیرخارجہ کا منصب سنبھالنے پرخوشی کااظہار کرنے والے منیب بٹ نے وزیراعظم سمیت وفاقی کابینہ کے اہم وزراء کی لندن موجودگی پر تنقید کی ہے۔

منیب بٹ پاکستان تحریک انصاف کے حامی ہیں اورعمران خان کی حکومت ختم ہونے کے بعد سے گاہے بگاہےسوشل میڈیا پر اتحادی حکومت کو شدید تنقید کا نشانہ بناتے رہتے ہیں، تاہم بلاول وہ پہلی شخصیت تھے جن کی تقرری پر منیب نے خوشی کااظہارکیا۔

کابینہ میں بلاول کی شمولیت سے مطمئن منیب بٹ نے اس کی توجیہہ کچھ یوں پیش کی تھی کہ انہیں عالمی سطح پر بات چیت کے دوران کاغذ کے ٹکڑے پر لکھی ہوئی تقریر کی ضرورت نہیں پڑے گی۔ ان کا کہنا تھا کہ اب کم سے کم بین الاقوامی میڈیا کے سامنے ہمارے پاس “پرچی ریڈر” نہیں ہوگا۔

تاہم اس باران کی ٹویٹ وزیراعظم شہبازشریف اور وزراء کا دورہ لندن ہے۔

منیب بٹ نے ٹوئٹرہینڈل پرلکھا، ‘ پوری کابینہ لندن میں ہے،اس دوران اسٹاک مارکیٹ کریش ہورہی ہے، ڈالر191 پر پہنچ چکا ہے،اسٹیٹ بین کے پاس 10اعشاریہ 44 ارب کے ذخائر بچے ہیں’۔

اداکارنے اپنا موقف واضح کرتے ہوئے لکھا کہ ملک میں فنانشل ایمرجنسی کے نفاذ کی ضرورت ہے۔

شہباز شریف کا وزارت عظمیٰ کا عہدہ سنبھالنے کے بعد یہ لندن کا پہلا دورہ ہے، جسے حکومتی ذرائع نجی قرار دے رہے ہیں۔

اس سے قبل منیب نے اداکارہ مشی خان سے متعلق بیان پرعمران خان کی سابقہ اہلیہ ریحام خان کو کڑی تنقید کا نشانہ بنایا تھا۔

منیب نے طنزیہ اندازمیں لکھا تھا کہ وہ ‘ناگن’ کے نام سے ایک ڈرامہ سیریل پروڈیوس کرنے کی منصوبہ بندی کررہے ہیں جس میں ریحام خان کومرکزی کردار میں کاسٹ کرنا چاہتے ہیں۔

View this post on Instagram A post shared by imran Vlogs (@imransulemani110)

اداکار نے اس سے قبل بھی ریحام خان کی ایک ٹویٹ پرانہیں یاد دلایا تھاکہ انہوں نے اپنی فلم جانان کیلئے سیٹ کا فرنیچرتک عمران خان کا نام استعمال کرکے لوگوں سے مفت میں لیا تھا اس لیے ہمیں سکھانا بند کریں۔


News Source   News Source Text

مزید خبریں
آرٹ اور انٹرٹینمنٹ
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.