لانگ مارچ سے متعلق حتمی مشاورت کے لیے پی ٹی آئی کااہم اجلاس آج طلب

image

چیئر مین پی ٹی آئی عمران خان نے لانگ مارچ سے متعلق حتمی مشاورت کے لیے اجلاس آج طلب کرلیا۔

سابق وزیر اعظم عمران نے لانگ مارچ کی تیاریاں تیز کردیں۔ احتجاج اور لانگ مارچ سے متعلق تیاریوں کو حتمی شکل دینے کے لیے اہم اجلاس آج بلا لیا گیا۔

عمران خان نے پنجاب اور خیبر پختونخوا کے ضلعی صدور اور جنرل سیکرٹریز کی میٹنگ بلا لی۔اجلاس کے دوران چئیرمین تحریک انصاف تمام عہدیداران کو اہم ذمہ داریاں سونپیں گے

اجلاس میں سیاسی صورتحال اور لانگ مارچ کی فائنل کال پر حتمی مشاورت ہوگی۔لانگ مارچ کی پلاننگ پر مختلف آپشنز پر مزید غور کیا جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں:

واضح رہے کہ پی ٹی آئی لانگ مارچ کرنے کا فیصلہ کر چکی ہے تاہم ابھی تک تاریخ کا اعلان نہیں کیا گیا۔ گزشتہ روز عمران خان نے جلسے سے خطاب میں کہا تھا رانا ثنااللہ اور شہباز شریف تیار ہو جاؤ، مجھے آپ کے پلان کا پتہ ہے لیکن میرے پلان کا آپ کو نہیں پتہ، میں ا ن کی ساری پلاننگ کے مطابق تیاری کر رہا ہوں۔

انہوں نے عوام کو لانگ مارچ میں شرکت کے لیے تیار رہنے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا ہے کہ آپ سب نے تیار رہنا ہے میں کبھی بھی کال دوں گا، پوری پلاننگ کر رہا ہوں آپ سب نے تیار رہنا ہے۔


News Source   News Source Text

مزید خبریں
پاکستان کی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.