معروف کرکٹر کا ہارٹ اٹیک سے انتقال ہوگیا

image

بھارت کی انڈر 19 کرکٹ ٹیم کے کپتان اور تیز ترین سنچری اسکور کرنے والے کھلاڑی ہارٹ اٹیک سے انتقال کرگئے۔

بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق رنجی ٹرافی کی فاتح ٹیم اوربھارت کی سابق انڈر 19 ٹیم کے کھلاڑی رکن اوی بروٹ دل کا دورہ پڑنے سے انتقال کرگیے، انہیں رنجی ٹرافی ٹورنامنٹ میں تیز سنچری بنانے کا اعزاز بھی حاصل تھا۔

بھارتی کرکٹ بورڈ اور سوراشٹر کرکٹ ایسوسی ایشن نے 29 سالہ کرکٹر کے انتقال کی تصدیق کرتے ہوئے اس پر افسوس کا اظہار بھی کیا۔

کرکٹ ایسوسی ایشن کی جانب سے جاری اعلامیے کے مطابق اوی بروٹ کو دل میں تکلیف کے باعث جمعے کے روز اسپتال لے جایا گیا تھا، جہاں ان کی طبیعت سنبھل نہ سکی اور وہ دوران علاج انتقال کر گئے۔

بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق اوی بروٹ نے فرسٹ کلاس کریئر میں ریاست ہریانہ اور گجرات کی نمائندی کی، دائیں ہاتھ سے بلے بازی کرنے والے نوجوان کھلاڑی لیگ بریک اسپنر بھی تھے۔

اوی بروٹ نے 38 فرسٹ کلاس ، 38 لسٹ اے میچ اور 20 گھریلو ٹی-20 میچ کھیلے۔ وہ ایک وکٹ کیپر بلے باز تھے اور انہوں نے فرسٹ کلاس میچوں میں 1547 رن بنائے، لسٹ اے میں 1030 رن بنائے، اور ٹی-20 میں 717 رن بنائے۔

Adsence 300X250


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
کھیلوں کی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.