فیس بک کی بندش، فحش ویب سائٹ کاکاروبار چمک اٹھا

image

اس ماہ کے شروع میں4 اکتوبر کی شب وٹس ایپ سمیت معروف سوشل میڈیا ایپس فیس بک اور انسٹا گرام کی سروسز دنیا بھر میں اچانک سے معطل ہو گئیں اور تقریباً چھ گھنٹے گزرنے کے بعد بحال ہونا شروع ہوئیں۔

فیس بک ، انسٹاگرام اور واٹس ایپ کی سروس معطل ہونے سے دنیا بھر کے انٹرنیٹ صارفین نے وقت گزاری کیلئے کچھ اور حل ہی تلاش کیا ۔

رپورٹ کے مطابق ایک فحش ویب سائٹ نے اس حوالے سے ایک اعداد و شمار کا گراف جاری جس کے مطابق 4 اکتوبر کو فیس بک کی بندش کے ان کی ویب سائٹ پر 10فیصد زیادہ ٹریفک دیکھنے میں آیا ۔

فیس بک نے اپنی سروس کی تقریباً چھ گھنٹوں کی بندش کا الزام کنفیگریشن میں غلط تبدیلی پر لگایا ہے، جس کی وجہ سے کمپنی کے ساڑھے تین ارب صارفین واٹس ایپ، انسٹاگرام اور میسنجر استعمال کرنے سے محروم ہو گئے تھے۔

بلوم برگ کے مطابق سروس کی بندش کی وجہ سے فیس بک کے اسٹاکس 4.9 فیصد گرے جس سے کمپنی کے بانی مارک زکربرگ کو سات ارب ڈالر کا نقصان ہوا۔

 


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
سائنس اور ٹیکنالوجی
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.