بھارتی کشمیر: سیکیورٹی اہل کاروں پر پتھر برسانے والوں کو سرکاری نوکری ملے گی نہ پاسپورٹ

image
ویب ڈیسک — 

بھارت کے زیرِ انتظام کشمیر کی حکومت نے اعلان کیا ہے کہ حکومت مخالف سرگرمیوں اور سیکیورٹی اہل کاروں پر پتھراؤ کرنے والے افراد کی نہ تو پاسپورٹ کلیئرنس ہو گی اور نہ ہی وہ سرکاری نوکری کے اہل ہوں گے۔

بھارتی ذرائع ابلاغ کی رپورٹ کے مطابق اتوار کو بھارتی کشمیر میں کریمنل انویسٹی گیشن (سی آئی ڈی)، اسپیشل برانچ کی جانب سے تمام دفاتر کو مراسلہ جاری کیا گیا ہے کہ نقصِ امن کا باعث بننے والے افراد کے پاسپورٹس کی سیکیورٹی کلیئرنس نہ دی جائے۔

مراسلے میں کہا گیا ہے کہ سرکاری نوکری کے حصول یا کسی بھی سرکاری اسکیم کے لیے ایسے افراد کی دستاویزات کی بھی تصدیق نہ کی جائے جو ملک دشمن سرگرمیوں میں ملوث ہوں۔

بھارت کی نیوز ویب سائٹ 'دی کوئنٹ' کی رپورٹ کے مطابق نئے حکم نامے کے تحت تمام افراد کو پابند کیا گیا ہے کہ وہ یہ بتائیں کہ اُن کا یا اُن کے خاندان کے کسی فرد کا سیاسی جماعت یا گروہ سے تعلق تو نہیں ہے یا ان کے کسی غیر ملکی تنظیم یا کسی کالعدم جماعت سے کوئی تعلق تو نہیں۔

رواں برس فروری میں یونین منسٹر جتندرا سنگھ نے کہا تھا کہ ایسے افراد جو سیکیورٹی اہل کاروں پر پتھر برسانے کے لیے بچوں کا اسعمال کریں گے اُنہیں زیادہ سے زیادہ سات برس تک کی قید ہو سکے گی۔

اُن کا کہنا تھا کہ اسٹون پیلٹنگ نہ صرف قانون کی نظر میں بلکہ انسانیت کے خلاف بھی جرم ہے۔

رواں برس جنوری میں بھارتی کشمیر کے پولیس سربراہ دلباغ سنگھ نے کہا تھا کہ 2020 میں اسٹون پیلٹنگ کے واقعات میں 2019 کے مقابلے میں 87 فی صد کمی آئی ہے۔

اُن کا کہنا تھا کہ 2019 میں سیکیورٹی اہل کاروں کو پتھر مارنے کے 1999 واقعات رپورٹ ہوئے تھے جن میں سے 1193 پانچ اگست کو کشمیر کی نیم خود مختار حیثیت ختم کرنے کے اعلان کے بعد رپورٹ ہوئے تھے۔

دلباغ سنگھ کا کہنا تھا کہ 2020 میں اسٹون پیلٹنگ کے 255 واقعات رپورٹ ہوئے۔

اس خبر کے لیے بعض معلومات بھارتی اشاعتی ادارے 'منٹ' اور نیوز ویب سائٹ 'دی کوئنٹ' سے حاصل کی گئی ہیں۔


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
تازہ ترین خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

115