پاکستان واحد ملک ہے جہاں پرقیمتیں آسمان سے باتیں کررہی ہیں ، حمزہ شہباز

image

حمزہ شہباز نے کہا ہے کہ پاکستان واحد ملک ہے جہاں پرقیمتیں آسمان سے باتیں کررہی ہیں۔

 اپوزیشن  لیڈر پنجاب اسمبلی  حمزہ شہباز نے کہا ہے کہ پاکستان میں بھوک افلاس اور بے روزگاری ہے ، پاکستان واحد ملک ہے جہاں پرقیمتیں آسمان سے باتیں کررہی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ آج پاکستان میں بھوک ، افلاس اوربےروزگاری ہے ، نئے پاکستان کے جھوٹ،الزامات اورفریب کھل کرسامنے آگئے ہیں ، ایک کروڑنوکریاں،50 لاکھ گھر دینے تھے مگرغریبوں کی جھونپڑیاں گرا دیں۔

انہوں نے کہا ہے کہ عمران خان نےاپنا بنی گالہ کا گھر ریگولرائزکرا لیا ، پی ڈی ایم حکومت کیخلاف پارلیمنٹ کےاندراورباہراحتجاج کرے گی ، نیازی صاحب کو کون سمجھائے کہ پاکستان میں مہنگائی ڈبل ڈیجٹ کراس کر گئی ہے ، نیازی صاحب کے دن رات اپنے اے ٹی ایمز کے ساتھ اچھے گزرتے ہیں بنی گالہ میں۔

اپوزیشن  لیڈر پنجاب اسمبلی نے کہا ہے کہ نیازی صاحب بنی گالہ کے اونچے گھر میں رہتے ہیں جہاں پر انہیں غریبوں کی بے بسی اور غربت دیکھائی نہیں دیتی ، بنی گالہ کی اونچائی سے انہوں نے غریبوں کا مزاق اڑیا ہے ، انہوں نے یہ کہہ کر کہ پاکستان میں اب بھی مہنگائی کم ہے ، غریبوں کا مذاق آڑایا ہے۔

حمزہ شہباز نے کہا ہے کہ بجائے اسکے کہ وہ مہنگائی کو کنٹرول کرتے یا عوام کو ریلف دیتے ، عمران خاں کی ہوشربا مہنگائی سے عوام تنگ تھے ہی اب انکی زبان سے بھی محفوظ نہیں رہے ، نیازی صاحب قوم نے 4 سالوں میں آپ کے جھوٹ گن لیے ہیں ، نئے پاکستان کے جھوٹ ، الزامات اور فریب کھل سامنے آگئے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ایک کروڑ نوکریاں دینی تھیں 50 لاکھ گھر دینے تھے مگر غریبوں کی جھونپڑیاں گرا دیں ، عمران خان کے بیانات پر ہنسنے کو بھی دل کرتا ہے اور رونے کو بھی ، اب انشاء اللہ قوم ان کے جھوٹوں کا مقابلہ کرے گی ، حکومت کے خلاف پی ڈی ایم پارلیمنٹ کے اندر اور باہر مارچ کرے گی ، نیازی صاحب سے چھٹکارے کے لیے تمام قانونی آپشنز استعمال کریں گے۔

اپوزیشن  لیڈر پنجاب اسمبلی  حمزہ شہباز نے کہا ہے کہ غریب کے دکھوں میں اضافہ کر دیا گیا ہے ، سردیوں میں گیس کی لوڈ شیڈنگ ہورہی ہے ، ہمارا قومی و دینی فریضہ ہے کہ اس جھوٹے اور فریبی انسان سے قوم کو چھٹکارا دلائیں ، اللہ کی مخلوق عمران نیازی سے تنگ آچکی ہے۔

Square Adsence 300X250


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
تازہ ترین خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.