ناسا نے ستاروں کو جنم دیتے بلیک ہول کی تصاویر جاری کردیں

image
کائنات میں ہر لمحے کوئی نہ کوئی واقعہ رونما ہوتا رہتا ہے۔ ایسے ہی ایک غیر معمولی منظر کو ناسا کی طاقت ور خلائی دوربین ہبل نے محفوظ کرلیا ہے۔

ناسا کے مطابق کائنات میں موجود بلیک ہولز کو عموما ایسا تباہ کن مونسٹر سمجھا جاتا ہے جو چھوٹے ستاروں اور سیاروں کو ہڑپ لیتا ہے۔ بلیک ہولز ستاروں کو تباہ کرنے کے ساتھ ساتھ اپنے نزدیک آنے والی ہر چیز کو اندر کھینچ لیتے ہیں۔ لیکن ہبل کی جانب سے بھیجی گئی تصاویر میں ایک بلیک ہول کو ستاروں کو جنم دیتے دیکھا جا سکتا ہے۔

ناسا کی خلائی دوربین ہبل سے موصول ہونے والے شواہد کے مطابق زمین سے 30 ملین نوری سال کی مسافت پر موجود چھوٹے ستاروں پر مشتمل کہکشاں Henize 2-10 کے وسط میں موجود بلیک ہول ستاروں کو اپنے اندر سمونے کے بجائے انہیں تخلیق کر رہا ہے۔

ہبل کے ڈیٹا پر تحقیق کرنے والے مونتانا اسٹیٹ یونیورستی کے شعبہ برائے طبیعات کی پروفیسر ایمی ای ریز اور زیکرے ساشے کا اس بابت کہنا ہے کہ کہکشاں Henize 2 خلائی دوربین ہبل کے نزدیک ہے جس کی بدولت اسے  بلیک ہول سے جنم لیتے ستاروں کی نزدیکی تصاویر اور اسپیکٹرو اسکوپک شواہد جمع کرنے میں مدد ملی۔

Henize 2 کہکشاں کے دس فیصد حصے پر مشتمل ہے اور یہ ہماری کہکشاں میں پائے جانے والے ایک دہائی ستاروں پر مشتمل ہے۔ Henize 2 میں موجود بلیک ہول تقریبا 1 ملین سولر ماسسز پر مشتمل ہے۔

ہبل کی تصاویر میں بلیک ہولز سے ملازما( آیونائزڈ ) گیس کا بہاؤ ظاہر ہوتا ہے۔ یہ آیو نائزڈ گیس گلیکسی کے کنارے پر گیس کے ایک دوسرے کثیف بادل کے ساتھ مل کر بادلوں کو ستاروں کے جھرمٹ میں تشکیل دے رہی ہے۔

Square Adsence 300X250

News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
سائنس اور ٹیکنالوجی
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.