اولمپک2020 : جاپان میں حلال کھانے تلاش کرنے کی ضرورت نہیں

ٹوکیو کے 2020 اولمپک کھیلوں کے دوران مسلمان کھلاڑیوں اور سیاحوں کو جاپان میں حلال کھانے کی تلاش کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

تفصیلات کے مطابق 2013  سے ہی جاپان ،میں حلال ریسٹورنٹس کی تعداد چار سے 180 تک جا پہنچی ، جس میں روایتی جاپانی پکوانوں کو عمدہ طریقوں سے تیار کیا جاتا ہے۔

مسلم طلباء کو بھی جگہ دی جارہی ہے۔ 2014 میں ، کُنڈا یونیورسٹی آف انٹرنیشنل اسٹڈیز نے شوکوجن کیفے ٹیریا کھولا ، جو نپون ایشیاء حلال ایسوسی ایشن کے ذریعہ تصدیق شدہ ہے۔

منیجر سونگ گی ہانگ کا کہنا تھا کہ “چونکہ مختلف مذاہب اور ثقافتوں کے لوگ جاپان کا رخ کرتے ہیں ہم ایک ایسا ریسٹورنٹ  تیار کرنا چاہتے تھے جہاں مسلمان تشویش سے پاک کھانے کا لطف اٹھا سکیں۔

“پانگا کے ڈائریکٹر اور منیجر سونگ گی ہانگ نے اپنے بیان میں بتایا  کہ  “میری بہن نے 2015 اور 2017 کے درمیان انڈونیشیا میں ملازمت کی تھی ، اور جب اس نے انڈونیشیا میں اپنے مسلمان دوستوں کو جاپان آنے کے لئے کہا تو انہوں نے کہا کہ ان کے لئے کچھ نہیں ہے۔

کھانے کے لئے کیونکہ جاپان میں حلال ریسٹورنٹس تلاش کرنا مشکل ہے۔ جب ہم نے یہ سنا ، تو ہم نے یہ افسوسناک سمجھا کیونکہ جب ہم سفر کرتے ہیں تو ہم مقامی کھانا پینا چاہتے ہیں۔

جاپان آنے والے مسلمانوں کو ایسی جگہیں تلاش کرنے میں دشواری پیش آتی ہے جہاں سے وہ کھا سکتے ہوں۔

منیجر سونگ گی ہانگ  نے مزید کہا کہ  ٹوکیو کے 2020 اولمپک کھیلوں کے دوران ، مسلمان کھلاڑیوں اور سیاحوں کو جاپان میں حلال کھانے کی تلاش کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں وہ باآسانی  ہمارے ریسٹورنٹس پر آکے  اپنے پسندیدہ حلال  کھانوں سے لطف اندوز ہونا چاہتے ہیں۔

ریسٹورنٹس بنانے کا سلسلہ 1999 سے چل رہا ہے اور اس نے جاپان حلال فاؤنڈیشن سے 2015 میں حلال سند حاصل کی۔ ہانگ نے کہا کہ پانگا بڑی تعداد میں مسلمان صارفین کو راغب کرتا ہے۔

ہانگ نے مزید کہا ، “بہت سارے لوگ ہمارے A5 پریمیم واگیو پلیٹر کو آزمانے کے لئے آتے ہیں ، کیونکہ اس سے وہ مختلف قسم کے معیار والے واگیو گائے کا گوشت اور سرلوئن اسٹیک سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں۔

” شنجوکو گیوین رامین اووکا ایک اور ریسٹورنٹ ہے جو ٹوکیو کے مصروف ترین علاقوں میں حلال پکوان تیار کرتاہے۔مالک نیوما میگومی واچی   کا مزید کہنا تھا کہ “ہم باہمی افہام و تفہیم کو فروغ دینے میں مدد کے لئے رامین اوکا میں حلال گوشت اور تازہ سبزی کھانے میں پیش کرتے ہیں۔

“ٹوکیو کے دوسرے حلال آؤٹ لیٹس میں آساکوسا سشی کین ، سومیاکیہ حلال گرل ، ہناساکا جی سان اور کے او ایس او کیفے بیوریس شامل ہیں۔

 


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.