اداکارہ حرامانی کی سابقہ منیجر کیساتھ مبینہ مارپیٹ،معاملہ تھانےپہنچ گیا

image

اداکارہ حرامانی اور ان کی سابقہ منیجر کے درمیان جھگڑا شدت اختیار کرنے لگا، مبینہ مارپیٹ حراساں ، دھمکیاں دینے کا معاملہ تھانے پہنچ گیا۔

اداکارہ حرامانی کے خلاف کراچی پولیس کو باقاعدہ شکایت موصول ہوگئی، شکایت ہیومن رائٹس کمیشن پاکستان کی جانب سے بھیجی گئی ہے۔

شکایت میں حرامانی، طلحہ جمال پرمبینہ ہراساں، مارپیٹ اور سنگین نتائج کی دھمکیاں دینے کا الزام لگایا گیا تاہم ایڈیشنل آئی جی کراچی آفس نے شکایت ناظم آباد تھانے کو بھیج دی۔

پولیس نے سابقہ منیجر نزہت عابد سے تمام کوائف اور ثبوت مانگ لئے جبکہ پولیس نے ثبوت، دھمکی آمیز میسجز اور تمام تفصیلات کے ساتھ نزہت عابد جعفری کو بیان قلمبند کرنے کے لئے بھی بلوالیا۔

ناظم آباد پولیس نے درخواست پر کارروائی کرکے رپورٹ ہومن رائٹس کمیشن آفس پاکستان اور ایڈشنل آئی جی کو ارسال کردی۔

ایس ایچ او ناظم آباد راو دلشاد کے مطابق نزہت عابد جعفری کی رہائش ناظم آباد تھانے کی حدود میں ہے جبکہ نزہت عابد کا دفتر درخشاں تھانے کی حدود میں آتا ہے۔

ایس ایچ او ناظم آباد کا کہنا ہے کہ رپورٹ پر اعلی حکام قانون کے مطابق کارروائی کرینگے، تاحال ناظم آباد تھانے میں اس حوالے سے کوئی مقدمہ درج نہیں ہوا۔

چند روز قبل بھی نزہت عابد نے انسٹاگرام پر ایک ویڈیو پوسٹ کرتے ہوئے ایف آئی اے سائبر کرائم کے حکام سے شکوہ کیا تھا ۔

A post shared by Nuzhat Abid Jaffri (@nuzhat_khakiyani)

یاد رہے کہ گزشتہ برس کے آخر میں نزہت عابد جعفری کا ایک بیان سامنے آیا تھا جس میں انہوں نے کہا تھا کہ حرا مانی نے مجھ پر تشدد کیا ،گالیاں دی ہیں،اس حوالہ سے قانون نافذ کرنے والے اداروں کو آگاہ کر چکی ہوں تاہم اس حوالے سے اداکارہ کی جانب سے تاحال خاموشی برقرار ہے ۔


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
تازہ ترین خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.