پاکستانی کے کرنٹ اکاؤنٹ بیلنس کا مثبت سے منفی ہونا کس قدر پریشانی کی بات ہے؟

کراچی — 

پاکستان کے مرکزی بینک نے حالیہ رپورٹ میں کہا ہے کہ کرنٹ اکاؤنٹ بیلنس پانچ ماہ مثبت رہنے کے بعد دسمبر میں ایک بار پھر منفی ریکارڈ کیا گیا جو 66 کروڑ 20 لاکھ امریکی ڈالرز رہا۔ جب کہ نومبر میں کرنٹ اکاؤنٹ بیلنس 51 کروڑ 30 لاکھ ڈالرز مثبت رہا تھا۔

اگر جولائی 2020 سے دسمبر 2020 کا جائزہ لیا جائے تو بھی کرنٹ اکاؤنٹ بیلنس مثبت نظر آتا ہے جو ایک ارب 13 کروڑ 10 لاکھ ڈالرز رہا۔

یاد رہے کہ اسی عرصے کے دوران گزشتہ مالی سال میں یہ خسارہ دو ارب ڈالرز سے زائد ریکارڈ کیا گیا تھا۔

معیشت میں کسی ملک کے کرنٹ اکاؤنٹ بیلنس سے مراد اس ملک کی اس خاص عرصے میں کی جانے والی برآمدات اور درآمدات کے درمیان فرق کو کہا جاتا ہے۔

کرنٹ اکاؤنٹ کا دار و مدار برآمدات اور درآمدات کے درمیان فرق کے ساتھ ساتھ، بیرونِ ملک سے آنے والی رقوم اور اندرونں ملک جاری منتقلیوں پر بھی منحصر ہوتا ہے۔

مرکزی بینک کے اعداد و شمار یہ بھی ظاہر کرتے ہیں کہ دسمبر 2020 میں دسمبر 2019 کے مقابلے میں کرنٹ اکاؤنٹ خسارے میں 131 فی صد اضافہ دیکھا گیا اور گزشتہ ماہ شمار ہونے والا جاری کھاتوں (کرنٹ اکاؤنٹ بیلنس) کا یہ خسارہ جون 2019 کے بعد سب سے بلند ترین خسارہ رہا۔ جب پاکستان کو ایک ماہ کے دوران 98 کروڑ 10 لاکھ ڈالرز کے خسارے کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

معاشی ماہرین کے خیال میں اس اضافے کی سب سے بڑی وجہ کُل درآمدات میں ہونے والا اضافہ ہے۔ جو پہلے کی نسبت 27 فی صد بلند ہے۔

تاہم اس عرصے کے دوران پاکستان کی برآمدات میں آٹھ فی صد اور بیرونِ ملک سے بھیجی گئی ترسیلاتِ زر میں بھی 16 فی صد اضافہ دیکھا گیا۔

بجلی کی قیمت میں اضافہ

ادھر جمعرات کو حکومت کی جانب سے بجلی کی قیمتوں میں ایک روپے 95 پیسے فی کلو واٹ آور بڑھانے کا فیصلہ کیا گیا ہے جو اس وقت کُل قیمت کا 15 فی صد بنتا ہے۔

اس کا اطلاق ملک بھر کے بجلی کے صارفین پر ہوگا اور حکومت کو اس طرح 200 ارب روپے کی آمدن متوقع ہے۔

حکومت کے اس اقدام کا مقصد جہاں گردشی قرضوں کا حجم کم کرنا بتایا گیا ہے وہیں معاشی ماہرین کے خیال میں اس عمل سے معیشت کی بحالی میں بھی رکاوٹ پیدا ہوگی اور صنعتوں کی مسابقت کم ہوگی۔ جس سے درآمدات پر منفی اثر پڑسکتا ہے۔

ان کے خیال میں اس اضافے سے ملک میں تجارتی اور معاشی سرگرمیوں پر منفی اثرات مرتب ہوسکتے ہیں جو کئی ماہ کے بعد کرونا وبا کی وجہ سے بحالی کی جانب گامزن ہیں۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

139