خطے کی صورت حال بہت تیزی سے تبدیل ہورہی ہے، پرویز الہیٰ

image

اسپیکر پنجاب اسمبلی اور قائم مقام گونر چوہدری پرویز الہیٰ کا کہنا ہے کہ خطے کی صورت حال بہت تیزی سے تبدیل ہورہی ہے۔

بول نیوز کے مطابق قائم مقام گورنر پنجاب چوہدری پرویز الٰہی سے کمبودیا کے سفیر ڈبلیو پیٹرک مرفی نے ملاقات کی، جس میں باہمی دلچسپی کے امور اور موجودہ بین الاقوامی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

اس موقع پر چوہدری پرویز الہیٰ نے کہا کہ پاکستان کمبوڈیا کی ترقی میں تعاون کر رہا ہے۔ پاکستان تعمیراتی شعبے، پوسٹل سروس، ریلوے کے نظام اور بینکنگ سیکٹر میں بھر پور تعاون کررہا ہے۔ دونوں ممالک کو سیاحت، تجارت، سیاحت اور تعلیم سمیت دیگر شعبوں میں رابطہ مہم بڑھانے کی ضرورت ہے۔ عالمی صورتحال تیزی سے تبدیل ہورہی ہے، صحت اور خوراک میں انسانیت کو درپیش مشکلات کا حل مل جل کر نکالا جا سکتا ہے۔

کمبوڈیا کے سفیر نے چوہدری پرویز الٰہی سے پاکستان کے تعاون پر شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ ان کا ملک پاکستان کے ساتھ تجارت، ثقافت، سیاحت سمیت دیگر امور کو آگے بڑھانے میں دلچسپی رکھتاہے پاکستان خوبصورت اور امن پسند ملک ہے۔ کمبوڈیا کے طلبہ، تاجر اور سیاح پاکستان میں خود کو محفوظ سمجھتے ہیں۔

Square Adsence 300X250


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.