برطانوی فیصلے سے سیاحت اور سرمایہ کاری کو فروغ ملے گا، وزیراعظم

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان نے برطانوی شہریوں پہ عائد سفری پابندیوں کے خاتمے کو اچھی خبر قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ اس سے سیاحت اور سرمایہ کاری کو فروغ ملے گا۔

ہم نیوز کے مطابق سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ’ٹوئٹر‘ پر جاری کردہ اپنے پیغام میں انہوں ںے کہا ہے کہ برطانوی فیصلے سے ہمارے نوجوانوں کو روزگار کے مواقع میسر آئیں گے اور پاکستان کو درپیش دو اہم ترین معاشی مسائل کے حل میں بھی مدد ملے گی۔

وزیراعظم عمران خان کے مطابق دو اہم ترین معاشی مسائل میں روزگار کی فراہمی اور کرنٹ اکاؤنٹ خسارہ شامل ہیں۔

بلاشبہ یہ ایک بڑی خوشخبری ہے جس سے پاکستان میں سیاحت اور سرمایہ کاری کی راہ ہموار ہوگی، ہمارے نوجوانوں کو روزگار کے مواقع میسر آئیں گے اور پاکستان کو درپیش دو اہم ترین معاشی مسائل یعنی روزگار کی فراہمی اور کرنٹ اکاؤنٹ خسارے کے حل میں مدد ملے گی۔

— Imran Khan (@ImranKhanPTI) January 24, 2020

پاکستان میں برطانیہ کے ہائی کمشنر نے اپنے ویڈیو پیغام میں کہا ہے کہ برطانوی شہریوں کے لیے سفری ایڈوائزری تبدیل کردی گئی ہے۔

 

UK changes travel advice to 🇵🇰 #UKPakDosti https://t.co/MjGrmsPON9cc @sayedzbukhari @SMQureshiPTI @ZakariaNafees @ukinpakistan

— Christian Turner (@CTurnerFCO) January 24, 2020

انہوں نے بتایا ہے کہ نئی ٹریول ایڈوائزری میں برطانوی شہریوں کے لیے پاکستان کے شمالی علاقوں کا سفر محفوظ قرار دیا گیا ہے۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.