اینڈریو سائمنڈ کے انتقال پر شعیب اختر نے کیا کہا؟

image
آسٹریلیا کے سابق آل راؤنڈر اینڈریو سائمنڈ کی ناگہانی موت پر دنیا بھر سے کرکٹرز اور اس کھیل سے منسلک تنظیمیں اظہار افسوس کررہی ہیں۔

آسٹریلین کرکٹ لیجنڈ اینڈریو سائمنڈز کار حادثے میں ہلاک ہوگئے ہیں، 26 ٹیسٹ، 198 ایک روزہ اور 14 ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل کھیلنے والے اینڈریو سائمنڈز کی موت پر کرکٹرز بھی گہرے صدمے میں ہیں۔

شعیب اختر

شعیب اختر نے اپنی ٹوئٹ اینڈریو سائمنڈز کی تصویر شیئر کرتے ہوئے کہا کہ وہ بہت غمگین ہیں، ہمارے درمیان میدان میں اور میدان کے باہر بھی بہت اچھا تعلق تھا، ان کے خاندان سے تعزیت کا اظہار کرتا ہوں۔

گلین میکسویل

آسٹریلیا کے آل راؤنڈر گلین میکسویل نے اپنی ٹوئٹ میں کہا کہ اینڈریو سائمندز کی موت کی خبر سن کر یقین نہیں آرہا۔

گلین میکسویل نے کہا کہ ہم نے ایک اور ہیرو کو کھو دیا۔

کرکٹ آسٹریلیا

کتکٹ آسٹریلیا نے اپنی ٹوئٹ میں کہا کہ ہم کوئنزلینڈ کی نمائندگی کرنے والے اینڈریو سائمنڈز 46 سال کی عمر میں المناک طور پر انتقال کر گئے۔ ہم ان کے کے کھو جانے پر حیران اور غمزدہ ہیں۔

سچن ٹنڈولکر

لیجنڈ کرکٹر سچن ٹنڈولکر نے اظہار افسوس کرتے ہوئے کہا ہے کہ اینڈریو سائمنڈ کا انتقال ہم سب کے لیے حیران کن خبر ہے۔ وہ ایک شاندار آل راؤنڈر تھے ۔

کھیل کا لیجنڈ جلدی چلا گیا

افغان کرکٹر راشد خان نے اینڈریو سائمنڈز کی موت پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ اینڈریو سائمنڈز کی اچانک موت کا سن کر بہت صدمہ ہوا۔ کھیل کا لیجنڈ بہت جلد چلا گیا۔

راشد خان نے کہا کہ ان کی دعائیں اور نیک تمنائیں اینڈریو سائمنڈ اور ان کے ساتھیوں کے ساتھ ہے۔

Saddened and shocked to hear the sudden demise of Andrew Symonds. A legend of the sport, gone too soon 💔

My thoughts and prayers are with his family and friends 🙏#RIPRoy

— Rashid Khan (@rashidkhan_19) May 15, 2022


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
کھیلوں کی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.